Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Tack Anna 😀

Kul Åsa! Då kanske vi ses på Slottet. Den andra sidan av sjön brukar jag bara springa förbi. Misstänker att raggningen är snarlik Stadshotellet där? Kanske bara en aning nyktrare.

Välkommen Åsa 🙂

Tack Camilla! 🙂
Roger, jag uttryckte mig nog lite fel. Jag ska inte skriva om själva Långanäs men om ett av bakgrundsproblemen till att många hamnar där. Mitt favoritämne är nämligen neuropsykiatri och jag vill fördjupa mig i det ämnet för att vända sv

Anna, sätt igång och sjung vetja! Vad finns som är värt att prioritera framför det? 😉

Nä, jag är inte Eksjökille. Tranås från början och nu häckar jag i 08-området när jag inte jobbar på Långanäs. Tror det finns bilder på mig bland fotona på min sida så vet du vem som hälsar.

Neuropsykiatri är grymt intressant. Vi får mer och mer med oli

Tack! Ditt förslag på ämne låter rätt intressant det med - "Socialarbetarnas partnerval på en institution". Fast är det överhuvudtaget lagligt?!

Nähe ... på tal om off topic ... Nu ska jag logga ut och cykla iväg och skaffa kvällsmat åt mig och mina sängkamrater (Challe utan Balle och hans kompis RoooobiiiinförHEEELVEEETE!!!). Trevligt att snacka med er. Ska kolla in de andra trådarna lite senare

Välkommen Åsa
Ser att du är med i diskussionerna direkt 🙂

Så länge det inte är en minderårig klient så är det lagligt. Men kanske inte lämpligt.