Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 14:49Nä, dejtingsidor saknar helt klart ett forum. Å andra sidan skulle det nog bli hejdlöst och ganska tråkigt raggande på ett forum på dejtingsidorna också tror jag så det är nog lika bra att hålla sig långt från dejtingsidor.
Bättre att umgås med folk och
Nä, dejtingsidor saknar helt klart ett forum. Å andra sidan skulle det nog bli hejdlöst och ganska tråkigt raggande på ett forum på dejtingsidorna också tror jag så det är nog lika bra att hålla sig långt från dejtingsidor.
Bättre att umgås med folk och
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 14:52Roger, hur hög är evidens för det påståendet? Jag antar att du har gjort någon slags empirisk studie av flirtandet i Långanäs 😉
Roger, hur hög är evidens för det påståendet? Jag antar att du har gjort någon slags empirisk studie av flirtandet i Långanäs 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 14:53Tack för välkomnandet 🙂
Tack för välkomnandet 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 14:57Jag har jobbat där i femton år Åsa så jag har sett hur det går om man inte är försiktig 🙂
Jag har jobbat där i femton år Åsa så jag har sett hur det går om man inte är försiktig 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 15:00Borde faktiskt göra en intervjustudie där i ämnet. Eller kanske ditt ämne för en C-uppsats? Socialarbetarnas partnerval på en institution.
Borde faktiskt göra en intervjustudie där i ämnet. Eller kanske ditt ämne för en C-uppsats? Socialarbetarnas partnerval på en institution.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 15:01Och raskt var vi OT 🙂
Och raskt var vi OT 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 15:01Aha! Roger, jag trodde du hade gjort den empiriska studien från andra sidan sjön. Det är på den sidan som det brukar springa runt en massa muskler utan intelligent blick och försöka få till ett ragg.
Aha! Roger, jag trodde du hade gjort den empiriska studien från andra sidan sjön. Det är på den sidan som det brukar springa runt en massa muskler utan intelligent blick och försöka få till ett ragg.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 15:02Min C-uppsats kommer att handla om din sida av sjön 🙂
Min C-uppsats kommer att handla om din sida av sjön 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 15:04Åsa: jag gillar din beskrivning av samverkan mellan intelligens och muskler skarpt. (t+)
Åsa: jag gillar din beskrivning av samverkan mellan intelligens och muskler skarpt. (t+)
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 15:05Och jag vill också kunna sjunga (så att någon frivilligt kan tänka sig att lyssna). 😉
Viklen dag som helst ska jag lära mig det. Just nu prioriterar jag dock annat.
Och jag vill också kunna sjunga (så att någon frivilligt kan tänka sig att lyssna). 😉
Viklen dag som helst ska jag lära mig det. Just nu prioriterar jag dock annat.