Quote from ellen olsson on 30 September 2012, 20:59Vad är det du försöker insinuera, Jerker? Jag känner flera normala och jättetrevliga personer som genomfört Lapland Ultra. I mina ögon så är det något alla borde testa. 🙂
Jag har inte gjort det själv men det ligger på att-göra-listan sedan 5-6 år tillba
Vad är det du försöker insinuera, Jerker? Jag känner flera normala och jättetrevliga personer som genomfört Lapland Ultra. I mina ögon så är det något alla borde testa. 🙂
Jag har inte gjort det själv men det ligger på att-göra-listan sedan 5-6 år tillba
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 21:22Varför har jag väntat så länge med att presentera mig här??? Det är ju helt underbart att vara här och bli så väl mottagen 🙂
Varför har jag väntat så länge med att presentera mig här??? Det är ju helt underbart att vara här och bli så väl mottagen 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 21:28Välkommen Elisabet! Ja här är stället som man mår bra av att hänga på 🙂
Välkommen Elisabet! Ja här är stället som man mår bra av att hänga på 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 21:34I mina ögon också, Fredrik (t+)
I mina ögon också, Fredrik (t+)
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 22:06Välkommen Elisabet!
Jösses vad du tränar förresten! Det måste vara väldigt bra bestämmer vi 😉
Välkommen Elisabet!
Jösses vad du tränar förresten! Det måste vara väldigt bra bestämmer vi 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 23:49Välkommen Elisabet 🙂
Välkommen Elisabet 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 00:16Välkommen Elisabet. 🙂
Välkommen Elisabet. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 04:43Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 07:33Välkommen till träsket Elisabet!
Välkommen till träsket Elisabet!
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 08:18Välkommen Elisabeth!!!!
Välkommen Elisabeth!!!!