Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 12:14välkommen
välkommen
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 15:38@ Jens P, har du snokat i min träning här på funbeat ? 😉 Det är inte så farligt som det ser ut, brukar vara som mest nu på hösten eftersom jag jobbar ganska lite då. Mer jobb och mindre träning på våren. Har bara såna där övermännsikor som kompisar här
@ Jens P, har du snokat i min träning här på funbeat ? 😉 Det är inte så farligt som det ser ut, brukar vara som mest nu på hösten eftersom jag jobbar ganska lite då. Mer jobb och mindre träning på våren. Har bara såna där övermännsikor som kompisar här
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 17:46Välkommen Elisabet!
Välkommen Elisabet!
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 00:17@Elisabet. Jomenvisst. Kunde inte låta bli 😉
Tränar en aning själv också... Det måste medges 🙂
@Elisabet. Jomenvisst. Kunde inte låta bli 😉
Tränar en aning själv också... Det måste medges 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 00:38Ett varmt välkommen till alla nya!! 😀
Ett varmt välkommen till alla nya!! 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 21:40Hejhej!
Daniel heter jag, 23 år, civilingenjör och bor i Götet. Älskar längdåkning, men eftersom jag bor där jag bor blir det mestadels rullskidor för min del, vilket inte är fel det heller. Fast det är lite tråkigt att åka ensam, så om nån vill ta en tur
Hejhej!
Daniel heter jag, 23 år, civilingenjör och bor i Götet. Älskar längdåkning, men eftersom jag bor där jag bor blir det mestadels rullskidor för min del, vilket inte är fel det heller. Fast det är lite tråkigt att åka ensam, så om nån vill ta en tur
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 21:43Välkommen och känn dig som hemma!
Välkommen och känn dig som hemma!
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 21:45Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 21:45Välkommen hit Daniel 🙂
Välkommen hit Daniel 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 21:52Välkommen!
Välkommen!