Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 11:29Klara, ut och spring med dig nu, vi finns kvar! 😉
Klara, ut och spring med dig nu, vi finns kvar! 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 11:30Välkommen KLara. 🙂
Välkommen KLara. 🙂
Quote from ellen olsson on 7 October 2012, 11:31Välkommen!
*häller upp Champagne i glasen*
Välkommen!
*häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 11:33Det var inte så jag menade Klara. Jag menade att det är bara att slå dig ner i soffan i singelträsket och delta i gemenskapen. Klart att du skall ge dig ut och springa i det härliga höstvädret! Håll igång en kontinuerlig löpning några dagar i veckan ett t
Det var inte så jag menade Klara. Jag menade att det är bara att slå dig ner i soffan i singelträsket och delta i gemenskapen. Klart att du skall ge dig ut och springa i det härliga höstvädret! Håll igång en kontinuerlig löpning några dagar i veckan ett t
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 13:29Hej på er! Nu tänkte jag äntligen våga mig in i er trevliga gemenskap.
Cilla heter jag och jag är 42 år och bor i Stockholm - Söderböna :-). Har varit singel sedan 2009 och börjar bli grymt less på det.
Har alltid tränat till och från i perioder, men
Hej på er! Nu tänkte jag äntligen våga mig in i er trevliga gemenskap.
Cilla heter jag och jag är 42 år och bor i Stockholm - Söderböna :-). Har varit singel sedan 2009 och börjar bli grymt less på det.
Har alltid tränat till och från i perioder, men
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:03Välkommen hit Cilla
Välkommen hit Cilla
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:09Välkomna alla nya...
Välkomna alla nya...
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:18Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:32Hejhej
Hejhej
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 14:43Välkomna både Klara och Cilla!
Klara, mycket trevligt med en till musikmänniska här inne, blivande socionom tycker jag låter som ett fantastiskt bra val och barn- och ungdomsfrågor gör valet ännu bättre 😉
Välkomna både Klara och Cilla!
Klara, mycket trevligt med en till musikmänniska här inne, blivande socionom tycker jag låter som ett fantastiskt bra val och barn- och ungdomsfrågor gör valet ännu bättre 😉