Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 22:00Välkomna Elisabet och Daniel!
Välkomna Elisabet och Daniel!
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 22:07Välkommen Daniel 🙂
Slå dig ner i soffan men behåll stövlarna på.
Välkommen Daniel 🙂
Slå dig ner i soffan men behåll stövlarna på.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 22:12Välkommen Daniel!
Välkommen Daniel!
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 10:35Hej hej!
Klara heter jag. 20 år. Nyss hemflyttad från London där jag under nästan ett år levde ett liv i synd (haha). Men ja, mycket skräpmat, oregelbundna arbetstider, dålig sömn, många besök på puben osv osv har gjort att jag känner för förändring när
Hej hej!
Klara heter jag. 20 år. Nyss hemflyttad från London där jag under nästan ett år levde ett liv i synd (haha). Men ja, mycket skräpmat, oregelbundna arbetstider, dålig sömn, många besök på puben osv osv har gjort att jag känner för förändring när
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 10:40Välkommen hem till Stockholm och till SINGEL-gruppen!
Välkommen hem till Stockholm och till SINGEL-gruppen!
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 10:41Hej Klara! Välkommen till gruppen, här finns nördar för allt möjligt! 😀
Hej Klara! Välkommen till gruppen, här finns nördar för allt möjligt! 😀
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 10:43Välkommen höredu 🙂
Välkommen höredu 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 10:46Välkommen Klara. Tror att skumpan är på gång?
Välkommen Klara. Tror att skumpan är på gång?
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 11:15Välkommen Klara! Bara att slå dig ner i soffan. 🙂
Välkommen Klara! Bara att slå dig ner i soffan. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 11:29Ja, det är väl så det lär bli kan jag tänka mig. Att jag dimper ner i soffan, men datorn i knäet, och hänger på Fb hela dagarna... Var inte meningen att jag skulle ut i löpspåret? 😉
Ja, det är väl så det lär bli kan jag tänka mig. Att jag dimper ner i soffan, men datorn i knäet, och hänger på Fb hela dagarna... Var inte meningen att jag skulle ut i löpspåret? 😉