Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 11:27ehhhhh
Finansdepartementet
Oraklet i Delfi
Göran Persson
Papa Deeär enstämmiga i frågan
*funderar* jooo men så är det faktiskt
(H)
ehhhhh
Finansdepartementet
Oraklet i Delfi
Göran Persson
Papa Dee
är enstämmiga i frågan
*funderar* jooo men så är det faktiskt
(H)
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 11:28Jessie, jag är en vänlig och uppfostrad själ. Om du tilltalar mig hela tiden på singelforumet så måste jag ju svara!
Får väl svara lite för Gunilla, hon är mitt uppe i packbestyren, hon åker till Gotland över helgen för att cykla 36 mil Gotland runt 360.
Jessie, jag är en vänlig och uppfostrad själ. Om du tilltalar mig hela tiden på singelforumet så måste jag ju svara!
Får väl svara lite för Gunilla, hon är mitt uppe i packbestyren, hon åker till Gotland över helgen för att cykla 36 mil Gotland runt 360.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 11:28Hasse: Ah! Inga jag behöver bry mig om då. *pustar ut*
Bruse: Bara att du talar om hur tusan jag ska bära mig åt för att sluta tilltala dig då? 😉
Hasse: Ah! Inga jag behöver bry mig om då. *pustar ut*
Bruse: Bara att du talar om hur tusan jag ska bära mig åt för att sluta tilltala dig då? 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 11:30Anna--> japp, det e du som inte vet vem jag är, presenterade mig för några månader sen.. Men å andra sidan är jag mycket i det dolda och bara läser och begrundar, så jag är lätt att missa 🙂
Anna--> japp, det e du som inte vet vem jag är, presenterade mig för några månader sen.. Men å andra sidan är jag mycket i det dolda och bara läser och begrundar, så jag är lätt att missa 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 11:41Bruse: Grattis till din cyklista!!! (t+) 😀
Bruse: Grattis till din cyklista!!! (t+) 😀
Quote from ellen olsson on 17 September 2010, 11:52Jag gör som Jessie och grattar också Bruse och Gunilla en andra gång!
Jag gör som Jessie och grattar också Bruse och Gunilla en andra gång!
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 12:11Verkar som vi fyller år eller vunnit på lotteri. Vi hånglar bara mer organiserat nu än förut.
Verkar som vi fyller år eller vunnit på lotteri. Vi hånglar bara mer organiserat nu än förut.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:15Theres: jag har en känsla om att jag har editerat ett inlägg efter att ha kollat upp hur du stavas förr. 😉 Förlåt för felstavningen från det tidigare inläggen idag!
Hans: Hur lång är en dejt? Tredje dejten hade Mats och jag ju formellt på hans födelseda
Theres: jag har en känsla om att jag har editerat ett inlägg efter att ha kollat upp hur du stavas förr. 😉 Förlåt för felstavningen från det tidigare inläggen idag!
Hans: Hur lång är en dejt? Tredje dejten hade Mats och jag ju formellt på hans födelseda
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:16+1 på Anna!
(fast nu blev jag ju lite nyfiken på vilken sorts katastrof som H och L tror ska kunna ske på den tredje dejten som ska göra att de nog bestämmer sig för att INTE osingla sig trots allt? Hmmmmm....? )
+1 på Anna!
(fast nu blev jag ju lite nyfiken på vilken sorts katastrof som H och L tror ska kunna ske på den tredje dejten som ska göra att de nog bestämmer sig för att INTE osingla sig trots allt? Hmmmmm....? )
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:38Anna: första dejten varade i 48 timmar, den andra i drygt 30 timmar.
Hon bor ju i Malmö och jag i Sthlm så vi får ju passa på när vi väl träffas BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-love022.gifNär det gäller känslan eller känslorna så känns de
Anna: första dejten varade i 48 timmar, den andra i drygt 30 timmar.
Hon bor ju i Malmö och jag i Sthlm så vi får ju passa på när vi väl träffas BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-love022.gif
När det gäller känslan eller känslorna så känns de