Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:44Haha, ja, vi använde det som svepskäl i ett par veckor också (hur många var det Mats? Du har ju bättre koll på sådant...), men det kändes liksom konstigt att hänga där. Vår första dejt varade ju ca 56h 😀
Hurra för deistansförhållanden och helgdejter...
Haha, ja, vi använde det som svepskäl i ett par veckor också (hur många var det Mats? Du har ju bättre koll på sådant...), men det kändes liksom konstigt att hänga där. Vår första dejt varade ju ca 56h 😀
Hurra för deistansförhållanden och helgdejter...
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 13:46Blä för distansförhållanden! Det är 14 km mellan mig och Gunilla och det tar hela 34 minuter med cykel i lugn takt. Det är tom en kommungräns mellan.
Blä för distansförhållanden! Det är 14 km mellan mig och Gunilla och det tar hela 34 minuter med cykel i lugn takt. Det är tom en kommungräns mellan.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:49*tänker inte prata mera med Bruse*
😉
När jag bor i Göteborg är det bara 2h48min med tåg. Det är en klar förbättring!
*tänker inte prata mera med Bruse*
😉
När jag bor i Göteborg är det bara 2h48min med tåg. Det är en klar förbättring!
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 13:49Nästan nästgårds liksom!
Nästan nästgårds liksom!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:50När kärleken slår till har man inget val och då är avstånd inget hinder
(L)
När kärleken slår till har man inget val och då är avstånd inget hinder
(L)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:52Helt klart nästgårds!
Hans: helt rätt! jag klagar egentligen inte alls. jag är überkär och glad. men ibland så är saknaden väldigt stor! Snart så kan man åka tåg spontant utan att ruinera sig iaf, det funkar inte riktigt med flyg!
Helt klart nästgårds!
Hans: helt rätt! jag klagar egentligen inte alls. jag är überkär och glad. men ibland så är saknaden väldigt stor! Snart så kan man åka tåg spontant utan att ruinera sig iaf, det funkar inte riktigt med flyg!
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 13:53Det är passformen som är viktig säger alltid Jessie, inte (av)ståndet.
Det är passformen som är viktig säger alltid Jessie, inte (av)ståndet.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:55*skrattar*
*skrattar*
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:01Hmmm, hur många bestående par har det egentligen bildats ur singelgruppen? finns det någon statistik? Fredrik?
Hmmm, hur många bestående par har det egentligen bildats ur singelgruppen? finns det någon statistik? Fredrik?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:49Stort grattis Bruse och Gunilla som jag dock inte riktigt vet vem det är!
Funderar lite som Anna. Sedan jag kikade in på forumet är det ju massor med par som bildats. Verkar ju nästan effektivare än SD som jag har fin erfarenhet från.
Stort grattis Bruse och Gunilla som jag dock inte riktigt vet vem det är!
Funderar lite som Anna. Sedan jag kikade in på forumet är det ju massor med par som bildats. Verkar ju nästan effektivare än SD som jag har fin erfarenhet från.