Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 17:54Välkommen till den här sidan träsket Lina. 😉
Välkommen till den här sidan träsket Lina. 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 17:57TACK! 😀
TACK! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 18:03Lina, med den vackra programförklaringen, har du skrivit ut dig från singelforumet!
Lina, med den vackra programförklaringen, har du skrivit ut dig från singelforumet!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 18:11Ooops... MEN, jag tycker att jag kan få en vecka till bara för att jag är jag 😉 Har ju bara varit med i singelgruppen i en knapp månad....
Ooops... MEN, jag tycker att jag kan få en vecka till bara för att jag är jag 😉 Har ju bara varit med i singelgruppen i en knapp månad....
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 19:02Så gåre när man dejtar första bästa i ren och skär panik!
Så gåre när man dejtar första bästa i ren och skär panik!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:08Uppdatering:
Mats & Anna
Fredrik & Elin
Bengt & Maria
Bruse & Gunilla
Peter & Ingela
Robert R & AM R medväska
"Osinglingpartner" & Eva B
Hans & Lina ( På väg ....... )Är helt övertygad att jag har glömt någon....
Uppdatering:
Mats & Anna
Fredrik & Elin
Bengt & Maria
Bruse & Gunilla
Peter & Ingela
Robert R & AM R medväska
"Osinglingpartner" & Eva B
Hans & Lina ( På väg ....... )
Är helt övertygad att jag har glömt någon....
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:09Prata för dig själv Bruse!
Här dejtas det minsann inte i ren och skär panik!! Det bara blev så 😀 och det är jag glad för!!!Så, trivs du här på andra sidan då?
Prata för dig själv Bruse!
Här dejtas det minsann inte i ren och skär panik!! Det bara blev så 😀 och det är jag glad för!!!
Så, trivs du här på andra sidan då?
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 19:11Som jag skrev. Det är tom här! Mest för att Gunilla är på Gotland över helgen å ska cykla 36 mil. Jag vill också! Sen åker hon till London. Så jag är övergiven i mitt nya osingelliv.
Som jag skrev. Det är tom här! Mest för att Gunilla är på Gotland över helgen å ska cykla 36 mil. Jag vill också! Sen åker hon till London. Så jag är övergiven i mitt nya osingelliv.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:14Ja, inte lätt.... Varför är inte du med och cyklar då?
Var det inte Gotland runt eller vad det hette?
Ja, inte lätt.... Varför är inte du med och cyklar då?
Var det inte Gotland runt eller vad det hette?
Quote from Rasmus Olsson on 17 September 2010, 19:16Hon hade redan planerat och bokat in det hela innan vi ens träffades regelbundet.
Hon hade redan planerat och bokat in det hela innan vi ens träffades regelbundet.