Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 22:39Okej, då borde jag ju se dig i så fall 😀
Okej, då borde jag ju se dig i så fall 😀
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 22:42Anna: Finast ever! (H:)
Anna: Finast ever! (H:)
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 19:21Hej hej.. var ett tag sen jag var här nu igen men måste lägga mig i lite... Jag o min Martin blev tillsammans samma dag vi träffades... o vi träffades på gemensamma vänners fest o vi har suttit som klistrade vid varandra sdan dess.. träffas så ofta vi kan
Hej hej.. var ett tag sen jag var här nu igen men måste lägga mig i lite... Jag o min Martin blev tillsammans samma dag vi träffades... o vi träffades på gemensamma vänners fest o vi har suttit som klistrade vid varandra sdan dess.. träffas så ofta vi kan
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 01:58Kul att höra det går bra Sabina, vill minnas att ni träffades när jag började hänga i trådarna i maj. Näe visst måste man inte vänta men jag ska fråga lilla söta Lina i helgen om hon vill osingla sig med mig.
Jag tänkte det blir skönare att göra det mer o
Kul att höra det går bra Sabina, vill minnas att ni träffades när jag började hänga i trådarna i maj. Näe visst måste man inte vänta men jag ska fråga lilla söta Lina i helgen om hon vill osingla sig med mig.
Jag tänkte det blir skönare att göra det mer o
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 05:06Hans: åhhh, du är bara för go! Längtar efter dig, knappt 30 timmar kvar nu (L)
Hans: åhhh, du är bara för go! Längtar efter dig, knappt 30 timmar kvar nu (L)
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2010, 07:18Härligt Sabina. Jag får egentligen inte vara här, men mitt osingelobjekt har rest bort.
Härligt Sabina. Jag får egentligen inte vara här, men mitt osingelobjekt har rest bort.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 07:19Jo Bruse, HÄR får du vara. Eller har du fått stränga förhållningsorder? 😉
Jo Bruse, HÄR får du vara. Eller har du fått stränga förhållningsorder? 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 07:19varför får du inte vara här bruse?
varför får du inte vara här bruse?
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2010, 07:37What a fack! I min ajfån ser jag inte i vilken grupp jag är i. Klart jag få va här! Ikväll, eller inatt kommer Gunilla hem från London.
What a fack! I min ajfån ser jag inte i vilken grupp jag är i. Klart jag få va här! Ikväll, eller inatt kommer Gunilla hem från London.
Quote from ellen olsson on 23 September 2010, 07:55Det är i den här gruppen du ska vara, Bruse.
Det är i den här gruppen du ska vara, Bruse.