Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2010, 09:06Ja jag ska ju det, ser det nu. Men som sagt, ajfönen är lite fåni.
Ja jag ska ju det, ser det nu. Men som sagt, ajfönen är lite fåni.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 09:08Bruse: om du tror att du är i singelgruppen så betyder det ju att du fortfarande är medlem i gruppen. :@
Bruse: om du tror att du är i singelgruppen så betyder det ju att du fortfarande är medlem i gruppen. :@
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2010, 09:34Anna, jag känner mig övergiven å singel i en vecka nu...
Anna, jag känner mig övergiven å singel i en vecka nu...
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 09:37Hm, Mats kan vara på månen om han så vill, jag känner mig inte singel för det 😉
Hm, Mats kan vara på månen om han så vill, jag känner mig inte singel för det 😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2010, 09:38Men Anna, dagen efter osinglandet åkte hon bort. Har inte vant mig vid det här nya livet än. Var lite ödmjuk och ha lite förståelse för det här skrämmande livet.
Men Anna, dagen efter osinglandet åkte hon bort. Har inte vant mig vid det här nya livet än. Var lite ödmjuk och ha lite förståelse för det här skrämmande livet.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 09:43När mats och jag osinglade oss var vi inte ens i samma land längre (#)
😉
Fegis, släpp taget nu!
När mats och jag osinglade oss var vi inte ens i samma land längre (#)
😉
Fegis, släpp taget nu!
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2010, 10:17Vågar inte! Hålla handen?
Vågar inte! Hålla handen?
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2010, 10:43HJÄLP! Nu gjorde jag det... jag mår illa...
HJÄLP! Nu gjorde jag det... jag mår illa...
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 10:56gratits!
gratits!
Quote from ellen olsson on 23 September 2010, 11:04Äntligen!
Äntligen!