Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:49Så klart man frågar chans! Hur ska man annars veta att man är ihop? 😉
Så klart man frågar chans! Hur ska man annars veta att man är ihop? 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:55Kat: Du menar att du inte tror på min princip som säger:
Om man måste fråga så är man nog INTE det.
?? *djupt chockad.nu*
Kat: Du menar att du inte tror på min princip som säger:
Om man måste fråga så är man nog INTE det.
?? *djupt chockad.nu*
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:57Absolut. Det bästa är att skicka en lapp med en ja- och en nej-ruta så får man det skriftligt också. Jag jobbar på advokatbyrå och har lärt mig att det är bra att ha saker på papper (t+)
Absolut. Det bästa är att skicka en lapp med en ja- och en nej-ruta så får man det skriftligt också. Jag jobbar på advokatbyrå och har lärt mig att det är bra att ha saker på papper (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 23 September 2010, 23:04Vis av tidigare erfarenheter där jag efter 3 månader trodde vi "var ihop", frågade jag Gunilla om saken. Kände mig löjlig, men hade ingen lust få mitt hjärta krossat igen. Vill inte vara med om igen att den jag trodde jag är ihop med, går bakom ryggen med
Vis av tidigare erfarenheter där jag efter 3 månader trodde vi "var ihop", frågade jag Gunilla om saken. Kände mig löjlig, men hade ingen lust få mitt hjärta krossat igen. Vill inte vara med om igen att den jag trodde jag är ihop med, går bakom ryggen med
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 23:09Kat: Va?? Ska du skrota KANSKE-rutan också? *svimmar*
Kat: Va?? Ska du skrota KANSKE-rutan också? *svimmar*
Quote from ellen olsson on 24 September 2010, 01:19*asg*
*asg*
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 07:01Ja, en sån ruta bör man kanske ha också. Du har så rätt Jessie, som alltid! 🙂
Ja, en sån ruta bör man kanske ha också. Du har så rätt Jessie, som alltid! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 08:01Åh, nu fick ni mig att börja läsa gamla pm. *varm, fluffig, gosig och fånleende*
Åh, nu fick ni mig att börja läsa gamla pm. *varm, fluffig, gosig och fånleende*
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 08:43"?r vi ihop nu?" ?r en bra fr?ga, ?ven f?r vuxna. 🙂 D? f?r man veta o slipper undra.
"?r vi ihop nu?" ?r en bra fr?ga, ?ven f?r vuxna. 🙂 D? f?r man veta o slipper undra.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 08:59Vill minnas att frågan kom upp om vi hade ett förhållande...
Kanske lite vuxenvarning på den omskrivningen ist för att fråga chans.
Vill minnas att frågan kom upp om vi hade ett förhållande...
Kanske lite vuxenvarning på den omskrivningen ist för att fråga chans.