Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFamiljen La FamiliaPresentationstråden
You need to log in to create posts and topics.

Grattis på er.

Igår drog Gunilla på sig sin illröda cykeltröja och illröda lösben, och hon såg ut som en liten söt tomtenissa. Liten?! Hon är 1 cm längre än mig. Så nu har vi bestämt att julen firas i hennes lägenhet i Åre! Tänk så det ena leder till det

Nämen gaah vad söta ni är Lina & Hans! (H:) Stort grattis till osinglandet! 🙂

Ojojoj, där kom det en liten tår i ögat. Så fint! Grattis Hans & Lina! (t+)

Tack till er alla för fina ord, det värmer 😀

Är nu tillbaka i Malmö efter en underbar helg i Stockholm. Snabba omställningar; från mysmorgon med (L) för att snart cykla iväg till jobbet, som det kan bli *ler*

Ja, Anna, vi börjar med klippkort på SAS n

Ska ni redan flytta ihop? Vi har inte ens bestämt om när och var vi ska cykla till helgen! Fast julen verkar spikad.

Nej Bruse, vi ska inte flytta ihop - lugn och fin 😀
Vi får ju börja så här på distans och sen får vi se vad som händer och sker....
Pratat lite jul har vi gjort, men inget beslut ännu!

Härligt att du ska fira jul med Gunilla!!! Låter riktigt myysigt 😀

Än är Klonen bara 17 år, så jag bestämmer fortfarande att han ska fira med mig det här året, förra var han hos sin mamma. Sen vet jag ju aldrig hur det är med sånt, när han är myndig.

Jag har inte åkt skidor på typ 30 år, så det är chans att Gunilla dör

Men, då är det ju hög tid att åka lite skidor, wow, 30 år! Se till att packa in dig i diverse skyddsutrustningar - kanske kan behövas 😀

Nä, sen när klonen är myndig, ja, då antar jag att han själv bestämmer, går väl liksom inte att tvinga de då?!?

Tja, jag lär ju få betala underhåll 3 år till, tills han slutar gymnasiet. Men formellt är han ju myndig om 6 månader. Så jag har väl inget att säga till om.

Därför jag vill bestämma sista julen.

HJÄLP! Var fan tog min lilla son vägen?! Han är ju lång å

Det går snabbt när de väl växer upp!

Ha en superdag!
Själv ska jag CYKLA till jobb nu!