Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFamiljen La FamiliaPresentationstråden
You need to log in to create posts and topics.

Hej Gunilla!

Äntligen Gunilla, vad jag har väntat... för en gång skull. Annars är det ju du som får vänta på mig i gathörnen.

I hörnet vid seven-eleven?? 😀

...sjungandes "Bruse, kom ut ikväll"? 😉

Det är väl mer nödbedande "Bruse, kom in ikväll"...

Hej Familjen!

Jag heter Linda, är tjugotolv år och bor egentligen i Singelträsket. Där är det ju roligt och trevlig och...och så men...*skrapar med foten och tittar ner i marken* jag saknar liksom Lina...och Hasse....och Lucas...och till och med Bruse oc

Välkommen! 😀 Här är vi inte alls restriktiva mot osinglar, alla är välkomna, speciellt med en sådan trevlig presentation!

Och alla familjer behöver en katt. Sådeså! (H:)

Välkommen Linda !!

Om det är någons hand du ska kyssa borde det väl bli .... ... Fredrik ... Druvornas gud 😀

Ja jag kan intyg att du är allmänt galen och tycker om att hitta på dumheter ibland nehe just det det det var kaffet jag skulle intyga om att

Välkommen Linda.
Du ska nog få lite knasigheter av mig om önskas. Du kan få lite kattmynta, kisslåda eller eller en trasseltuss att leka med?

Anna: Tack så mycket! Jag kan anta rollen som huskatt, det är inga problem. Men jag fångar inte råttor! Är det du som bor i Schweiz förresten? Jag är grymt avis i så fall! Har många goda vänner där och jag åker dit så ofta jag har möjlighet! (H:)

Micke: