Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 21:41Hej Gunilla!
Hej Gunilla!
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2010, 22:42Äntligen Gunilla, vad jag har väntat... för en gång skull. Annars är det ju du som får vänta på mig i gathörnen.
Äntligen Gunilla, vad jag har väntat... för en gång skull. Annars är det ju du som får vänta på mig i gathörnen.
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 22:49I hörnet vid seven-eleven?? 😀
I hörnet vid seven-eleven?? 😀
Quote from ellen olsson on 10 October 2010, 23:55...sjungandes "Bruse, kom ut ikväll"? 😉
...sjungandes "Bruse, kom ut ikväll"? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2010, 09:08Det är väl mer nödbedande "Bruse, kom in ikväll"...
Det är väl mer nödbedande "Bruse, kom in ikväll"...
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 10:08Hej Familjen!
Jag heter Linda, är tjugotolv år och bor egentligen i Singelträsket. Där är det ju roligt och trevlig och...och så men...*skrapar med foten och tittar ner i marken* jag saknar liksom Lina...och Hasse....och Lucas...och till och med Bruse oc
Hej Familjen!
Jag heter Linda, är tjugotolv år och bor egentligen i Singelträsket. Där är det ju roligt och trevlig och...och så men...*skrapar med foten och tittar ner i marken* jag saknar liksom Lina...och Hasse....och Lucas...och till och med Bruse oc
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 10:16Välkommen! 😀 Här är vi inte alls restriktiva mot osinglar, alla är välkomna, speciellt med en sådan trevlig presentation!
Och alla familjer behöver en katt. Sådeså! (H:)
Välkommen! 😀 Här är vi inte alls restriktiva mot osinglar, alla är välkomna, speciellt med en sådan trevlig presentation!
Och alla familjer behöver en katt. Sådeså! (H:)
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 10:18Välkommen Linda !!
Om det är någons hand du ska kyssa borde det väl bli .... ... Fredrik ... Druvornas gud 😀
Ja jag kan intyg att du är allmänt galen och tycker om att hitta på dumheter ibland nehe just det det det var kaffet jag skulle intyga om att
Välkommen Linda !!
Om det är någons hand du ska kyssa borde det väl bli .... ... Fredrik ... Druvornas gud 😀
Ja jag kan intyg att du är allmänt galen och tycker om att hitta på dumheter ibland nehe just det det det var kaffet jag skulle intyga om att
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2010, 10:19Välkommen Linda.
Du ska nog få lite knasigheter av mig om önskas. Du kan få lite kattmynta, kisslåda eller eller en trasseltuss att leka med?
Välkommen Linda.
Du ska nog få lite knasigheter av mig om önskas. Du kan få lite kattmynta, kisslåda eller eller en trasseltuss att leka med?
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 10:45Anna: Tack så mycket! Jag kan anta rollen som huskatt, det är inga problem. Men jag fångar inte råttor! Är det du som bor i Schweiz förresten? Jag är grymt avis i så fall! Har många goda vänner där och jag åker dit så ofta jag har möjlighet! (H:)
Micke:
Anna: Tack så mycket! Jag kan anta rollen som huskatt, det är inga problem. Men jag fångar inte råttor! Är det du som bor i Schweiz förresten? Jag är grymt avis i så fall! Har många goda vänner där och jag åker dit så ofta jag har möjlighet! (H:)
Micke: