Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:23Vad härligt att du kommer hit och förgyller också Linda!! *kramar om*
En mycket bra presentation må jag säga, Själv skyllde jag enbart på mina barn, och tyckte därför jag kunde få kalla mig familj ;)..
Börjar bli bra tomt där i singelträsket nu, så jag
Vad härligt att du kommer hit och förgyller också Linda!! *kramar om*
En mycket bra presentation må jag säga, Själv skyllde jag enbart på mina barn, och tyckte därför jag kunde få kalla mig familj ;)..
Börjar bli bra tomt där i singelträsket nu, så jag
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:23Anna: (L)
Anna: (L)
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:24Vad fint skrivet Mats (t+)
Vad fint skrivet Mats (t+)
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:26Bruse: Det kan mycket väl bli verklighet en vacker dag... Om inte annat är ju klättringen, MTB:andet och räkorna bättre där uppe. 😉
Theres: Tack! Jag kan när jag vill. 😀
Bruse: Det kan mycket väl bli verklighet en vacker dag... Om inte annat är ju klättringen, MTB:andet och räkorna bättre där uppe. 😉
Theres: Tack! Jag kan när jag vill. 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:26Theres: *kramar tillbaka* Tack! 🙂 Jo jag märker att det är lite fluffigare på den här sidan om inte annat 😉 *tittar menande mot supergulliga Anna och Mats*
Theres: *kramar tillbaka* Tack! 🙂 Jo jag märker att det är lite fluffigare på den här sidan om inte annat 😉 *tittar menande mot supergulliga Anna och Mats*
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2010, 11:32Linda, det tog ju Gunilla en tid att hitta hit, hon kom först igår. Ny pojkvän som bara vill ligga på rulle och nytt jobb med 16 timmars arbetsdagar blev väl lite tidsbrist för henne.
Linda, det tog ju Gunilla en tid att hitta hit, hon kom först igår. Ny pojkvän som bara vill ligga på rulle och nytt jobb med 16 timmars arbetsdagar blev väl lite tidsbrist för henne.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:37Bruse: Oj, ja då förstår jag att hon avvaktade! *vinkar till Gunilla*
Bruse: Oj, ja då förstår jag att hon avvaktade! *vinkar till Gunilla*
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2010, 12:04Men det var första veckan det. Hoppas hon tar det lite lugnare nu. med jobbet asså, men får hon gärna köra hårt med!
Men det var första veckan det. Hoppas hon tar det lite lugnare nu. med jobbet asså, men får hon gärna köra hårt med!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 12:07Hej! Har ni saknat mig? Har haft en otroligt upptagen och rolig sommar.
Hej! Har ni saknat mig? Har haft en otroligt upptagen och rolig sommar.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 12:50Konstigt att säga välkommen till dig Linda men det verkar ju som att jag har hängt här längre än du så jag får väl göra det. Välkommen!
Jag är trött. Jag har varit det varje morgon i tre dagar trots att jag sovit bra, jättekonstigt. Vi får se hur det bl
Konstigt att säga välkommen till dig Linda men det verkar ju som att jag har hängt här längre än du så jag får väl göra det. Välkommen!
Jag är trött. Jag har varit det varje morgon i tre dagar trots att jag sovit bra, jättekonstigt. Vi får se hur det bl