Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 10:51HEEEEEEEJ Linda!!!!!
Äntligen har du hittat hit!!!! VÄLKOMMEN *hoppar jämfota av glädje*
Nu kan vi äntligen umgås lite mer med varandra 😀
Saknar ju dig oxå (L)Ha en superskön vecka - det kommer ett PM i dagarna 🙂
KRAMISAR
HEEEEEEEJ Linda!!!!!
Äntligen har du hittat hit!!!! VÄLKOMMEN *hoppar jämfota av glädje*
Nu kan vi äntligen umgås lite mer med varandra 😀
Saknar ju dig oxå (L)
Ha en superskön vecka - det kommer ett PM i dagarna 🙂
KRAMISAR
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 10:56Linda: jepp det är jag! Jag har just sagt upp mig och ska flytta till Götet i December pga hemlängtan dock. 😉 Schweiz är fint, men inte hemma. Men jag kommer absolut tillbaka på semestrar!
Linda: jepp det är jag! Jag har just sagt upp mig och ska flytta till Götet i December pga hemlängtan dock. 😉 Schweiz är fint, men inte hemma. Men jag kommer absolut tillbaka på semestrar!
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2010, 10:57Anna vågar inte flytta till Malmö, vill ha sin Mats på lite lagomt längta-ihjäl-sig-avstånd. Ungefär som Stockholm-Solna.
Anna vågar inte flytta till Malmö, vill ha sin Mats på lite lagomt längta-ihjäl-sig-avstånd. Ungefär som Stockholm-Solna.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:05Hade Malmö varit hemma hade jag flyttat dit direkt. Men det är det inte, så det uppfyller inte kriteriet för steget jag måste ta nu.
Hade Malmö varit hemma hade jag flyttat dit direkt. Men det är det inte, så det uppfyller inte kriteriet för steget jag måste ta nu.
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2010, 11:07Är inte hemma där ditt hjärta finns?
Det tar emot mig att vara i Solna... en annan kommun! Men tröstar mig med att det gick en spårvagnslinje utanför dörren för 50 år sen.
Är inte hemma där ditt hjärta finns?
Det tar emot mig att vara i Solna... en annan kommun! Men tröstar mig med att det gick en spårvagnslinje utanför dörren för 50 år sen.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:08Jag har letat efter "hemma" i 10 år nu. Hade det varit så enkelt hade jag inte haft några problem.
Jag har letat efter "hemma" i 10 år nu. Hade det varit så enkelt hade jag inte haft några problem.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:08Jag är ju bara utleasad till Malmö, på obestämd tid iofs, men ändå. Malmö är inte riktigt hemma för mig heller. Bättre då att en av oss känner sig hemma än att båda är lite borta. 🙂
Jag är ju bara utleasad till Malmö, på obestämd tid iofs, men ändå. Malmö är inte riktigt hemma för mig heller. Bättre då att en av oss känner sig hemma än att båda är lite borta. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2010, 11:12Borttappade viner och kärleksbarn är svåra att hålla reda på. Då väntar jag på att Mats mobiliserar sin lekamen uppåt utefter Sveas våta kustlinje.
Borttappade viner och kärleksbarn är svåra att hålla reda på. Då väntar jag på att Mats mobiliserar sin lekamen uppåt utefter Sveas våta kustlinje.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:18HEEEJ LIIIINA!!! *hoppar jämfota tillsammans med Lina* Ja, det har tagit tid jag vet! Ska jag vara ärlig så var jag inne här tidigare, såg hur många fler inlägg det var att läsa och vände i dörren... men till sist blev saknaden för stor så NU är jag här!!
HEEEJ LIIIINA!!! *hoppar jämfota tillsammans med Lina* Ja, det har tagit tid jag vet! Ska jag vara ärlig så var jag inne här tidigare, såg hur många fler inlägg det var att läsa och vände i dörren... men till sist blev saknaden för stor så NU är jag här!!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 11:20Mats, du är finast i världen! (L)
Mats, du är finast i världen! (L)