Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 13:32Elvan! (H:)
Elvan! (H:)
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:16Anna! (L)
Anna! (L)
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:27Haha Tack Katarina! 🙂 Det kanske är sviter av loppet du känner av? Dags att ta en lugnare period kanske?
Jasså är det Elvan du heter, jag trodde att det var Spåris eller liknande 😉
Haha Tack Katarina! 🙂 Det kanske är sviter av loppet du känner av? Dags att ta en lugnare period kanske?
Jasså är det Elvan du heter, jag trodde att det var Spåris eller liknande 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:28Kärt barn har många namn? 😉
Kärt barn har många namn? 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 15:01För dig heter jag vad du vill!
För dig heter jag vad du vill!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 15:10(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 23:56Halloj Linda!!! 😀
Välkommen till La Familia.Jättekul att se dig här. Hoppas hörseln har kommit
tillbaka;)Hur går det med träningen? Inte bara promenader
hoppas jag. Säsongen säger att det är dags att bli en
gymråtta nu ett tag 🙂
Halloj Linda!!! 😀
Välkommen till La Familia.
Jättekul att se dig här. Hoppas hörseln har kommit
tillbaka;)
Hur går det med träningen? Inte bara promenader
hoppas jag. Säsongen säger att det är dags att bli en
gymråtta nu ett tag 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 23:57Katarina; grymt bra prestation på Hässelbyloppet (t+)
nu har du ju sprungit en mil snabbare än mig, jag ser det
som en utmaning 🙂
Katarina; grymt bra prestation på Hässelbyloppet (t+)
nu har du ju sprungit en mil snabbare än mig, jag ser det
som en utmaning 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 09:32Tack Hasse! Jag fnular lite på tömilen (alt snöfemman) men jag är lite rädd att det faktiskt är snö.. Jag har ju bara sprungit sedan i maj så jag är lite ny på det där med att vara ute när det är kallt och snöigt.. Hur klär man sig liksom? Vad har man på
Tack Hasse! Jag fnular lite på tömilen (alt snöfemman) men jag är lite rädd att det faktiskt är snö.. Jag har ju bara sprungit sedan i maj så jag är lite ny på det där med att vara ute när det är kallt och snöigt.. Hur klär man sig liksom? Vad har man på
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 10:25Jag sprang ned till minus femton grader i vintras. Då funkade det bra med underställ, löpartights, funktionströja (eventuellt två stycken) och en vindtät jacka. Dubbla vantar behövdes i början men det går att ta av ett par om det blir för varmt. På skalle
Jag sprang ned till minus femton grader i vintras. Då funkade det bra med underställ, löpartights, funktionströja (eventuellt två stycken) och en vindtät jacka. Dubbla vantar behövdes i början men det går att ta av ett par om det blir för varmt. På skalle