Quote from Rasmus Olsson on 13 October 2010, 19:02Rätt Mats! Strax ska jag trampa iväg 14 km till Solna!
Rätt Mats! Strax ska jag trampa iväg 14 km till Solna!
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 19:36Tjoho! Poäng till mig! 😀 Jag vill för övrigt också ut och trampa... Vilken dag som helst nu. 🙂
Tjoho! Poäng till mig! 😀 Jag vill för övrigt också ut och trampa... Vilken dag som helst nu. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 23:24Jessie: Njaaa, bär ju på något sätt emot att regga stalltjänsten som träning (trots att det är över 50 hästar vi pratar om här...) Däremot kan man kanske ha en stegräknare på sig och regga stegen. Lär ju i alla fall bli fler än när man sitter vid sitt skr
Jessie: Njaaa, bär ju på något sätt emot att regga stalltjänsten som träning (trots att det är över 50 hästar vi pratar om här...) Däremot kan man kanske ha en stegräknare på sig och regga stegen. Lär ju i alla fall bli fler än när man sitter vid sitt skr
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 06:26Linda: Jag vet inte om jag vågar skaffa mig en stegräknare för då får jag ju veta hur mycket jag faktiskt rör mig på jobbet.. särskilt nu efter att ha haft träningsvärk efter tre skift i rad...
Linda: Jag vet inte om jag vågar skaffa mig en stegräknare för då får jag ju veta hur mycket jag faktiskt rör mig på jobbet.. särskilt nu efter att ha haft träningsvärk efter tre skift i rad...
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 09:46Jessie: Du får väl stretcha ordentligt efter jobbet! 😉
Jessie: Du får väl stretcha ordentligt efter jobbet! 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 09:48Oh, träningsvärk av jobbet? Det skulle jag vilja ha! (H:)
Träningsvärk öht vore rätt trevligt faktiskt. I (L) träningsvärk!
Oh, träningsvärk av jobbet? Det skulle jag vilja ha! (H:)
Träningsvärk öht vore rätt trevligt faktiskt. I (L) träningsvärk!
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 15:30nu går jag från singelgruppen hit..
är ju inte så singel längre...det ska bli spännande, sedan så väntar jag bara på att jag ska hitta ett bra jobb och sedan är det ju bara att träna inför nästa års klassiker.. 😉
nu går jag från singelgruppen hit..
är ju inte så singel längre...
det ska bli spännande, sedan så väntar jag bara på att jag ska hitta ett bra jobb och sedan är det ju bara att träna inför nästa års klassiker.. 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 15:39Hej Helen! Ställde frågan i singelforumet, men nu fattar jag att du osinglat dig. GRATTIS!!!! 😀
Hej Helen! Ställde frågan i singelforumet, men nu fattar jag att du osinglat dig. GRATTIS!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 15:55Grattis och välkommen Helena! Jobbsökande är vi minst två här 😉
Grattis och välkommen Helena! Jobbsökande är vi minst två här 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 16:29Grattis Helen! Händer att jag hänger här jag med, trots min singelhet 🙂
Grattis Helen! Händer att jag hänger här jag med, trots min singelhet 🙂