Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 10:10Japp! Julfest i november. Någon gång måste ju den första julfesten ligga... 😉
Japp! Julfest i november. Någon gång måste ju den första julfesten ligga... 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 12:38"Första" julfesten? Hur många julfester har ni egentligen? (och hur får man jobb hos er? ;))
"Första" julfesten? Hur många julfester har ni egentligen? (och hur får man jobb hos er? ;))
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 14:21Den igår var hos Copenhagen Malmö Port, nästa vecka är det julfest med forskaravdelningen och veckan efter det med den undervisande enheten. 😉
Kan du företagsekonomi och/eller logistik så kan du börja med PM:a mig så kan jag se vad jag kan göra för att
Den igår var hos Copenhagen Malmö Port, nästa vecka är det julfest med forskaravdelningen och veckan efter det med den undervisande enheten. 😉
Kan du företagsekonomi och/eller logistik så kan du börja med PM:a mig så kan jag se vad jag kan göra för att
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 15:21Jag vill också gå på julfester! (#)
😉
Jag vill också gå på julfester! (#)
😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 15:32Anna, nästa vecka är det på Hilton. 😉
Anna, nästa vecka är det på Hilton. 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 15:33Meh! :@
Meh! :@
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 15:34Vad? 😀
Vad? 😀
Quote from Rasmus Olsson on 18 November 2010, 15:35Anna, du får ju gå på bankett med Nobellfolk, så klaga inte!
Anna, du får ju gå på bankett med Nobellfolk, så klaga inte!
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 15:37Bankett med Nobelfolk, om det vore så väl 😉 Det var standard-CERN-mingel-tilltugg...
Jag har aldrig varit på en julfest (som inte är på julafton med familjen). Fattar ni min desperation?! BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif
😉
Bankett med Nobelfolk, om det vore så väl 😉 Det var standard-CERN-mingel-tilltugg...
Jag har aldrig varit på en julfest (som inte är på julafton med familjen). Fattar ni min desperation?! BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif
😉
Quote from ellen olsson on 18 November 2010, 15:43Efter ett år i Sverige så kommer du att vara trött på julfester... 😉
Efter ett år i Sverige så kommer du att vara trött på julfester... 😉