Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 15:47Jag återkommer nästa jul med rapport då...
Jag återkommer nästa jul med rapport då...
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 15:47Helt klart, jag är redan trött på julfester. 😉
Helt klart, jag är redan trött på julfester. 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 16:28Mats: Träffade du nån som hette Peggy på malmö cpoenhagen port?
Mats: Träffade du nån som hette Peggy på malmö cpoenhagen port?
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 16:28Mats: Haha, njaaa... Jag är humanist, ni behöver ingen sån? 😉
Anna: Du vill inte gå på julfest! Äta sig proppmätt på julmat innan julafton (=fusk), dricka alldeles för mycket glögg, prata med folk man träffar varje dag annars men i mysiga och julpyntade
Mats: Haha, njaaa... Jag är humanist, ni behöver ingen sån? 😉
Anna: Du vill inte gå på julfest! Äta sig proppmätt på julmat innan julafton (=fusk), dricka alldeles för mycket glögg, prata med folk man träffar varje dag annars men i mysiga och julpyntade
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 16:56Lucas: Inte vad jag minns... Det var rätt mycket folk där dock, så jag kan ha gjort det. 🙂
Linda: Det är inte omöjligt! Vi behöver nog inte det till den utbildningen jag jobbar med, men det kan ju behövas på någon annan. 🙂
Lucas: Inte vad jag minns... Det var rätt mycket folk där dock, så jag kan ha gjort det. 🙂
Linda: Det är inte omöjligt! Vi behöver nog inte det till den utbildningen jag jobbar med, men det kan ju behövas på någon annan. 🙂
Quote from ellen olsson on 18 November 2010, 17:00Någon kanske behöver översätta från danska till svenska? 😉
Någon kanske behöver översätta från danska till svenska? 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 19:55Mats: Jag har jobbat på nästan alla utbildningar på mitt eget universitet så jag är extremt anpassningsbar! 😀 Dessutom blir jag förmodligen utlasad till sommaren så jag kanske blir tvungen att flytta (#)
Mats: Jag har jobbat på nästan alla utbildningar på mitt eget universitet så jag är extremt anpassningsbar! 😀 Dessutom blir jag förmodligen utlasad till sommaren så jag kanske blir tvungen att flytta (#)
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:04JA Lucas jag är osingel:D
Vet ni jag är så lycklig.
A heter personen, han har gått på gymmet, där jag jobbar, i 1.5år. För några månader sedan börajde vi snacka lite, det var absolut inget menat från min sida (Har dock fått veta att han blev intresserad
JA Lucas jag är osingel:D
Vet ni jag är så lycklig.
A heter personen, han har gått på gymmet, där jag jobbar, i 1.5år. För några månader sedan börajde vi snacka lite, det var absolut inget menat från min sida (Har dock fått veta att han blev intresserad
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:05Sovit? Right...
Sovit? Right...
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:09ja vi har faktiskt sovit (också) 😉 haha
ja vi har faktiskt sovit (också) 😉 haha