Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 15:38*antecknar febrilt alla tänkbara saker jag har i skåpen UTIFALL drömprinsen skulle behöva en* 😉
Jättegrattis Em! 🙂
*antecknar febrilt alla tänkbara saker jag har i skåpen UTIFALL drömprinsen skulle behöva en* 😉
Jättegrattis Em! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 15:48en dag står han bara där 😉
en dag står han bara där 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 17:27Plötsligt händer det 😉
Kul att höra Em, grattis (L)
Plötsligt händer det 😉
Kul att höra Em, grattis (L)
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:47Grattis EM!
🙂extra kul att det är en träningskille också (t+)
Grattis EM!
🙂
extra kul att det är en träningskille också (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 19 November 2010, 20:43Men för fan, killen håller ju på DIF?! Haru ingen smak?
Nåja, kärleken är blind, tur är väl det för mig!
Men för fan, killen håller ju på DIF?! Haru ingen smak?
Nåja, kärleken är blind, tur är väl det för mig!
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 16:16Bruse din stalker... Tro mig jag bryr mig inte det minsta om vilket lag han håller på!!!Han är iaf jätte söt och underbar (L) Och jag saknar honom som en tok, får vänta till måndagkväll innan jag får pussa på honom. Ni som har distansförhållanden hur gör
Bruse din stalker... Tro mig jag bryr mig inte det minsta om vilket lag han håller på!!!Han är iaf jätte söt och underbar (L) Och jag saknar honom som en tok, får vänta till måndagkväll innan jag får pussa på honom. Ni som har distansförhållanden hur gör
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 16:49Välkommen i distansklubben Em
http://open.spotify.com/track/3K57t3U6nGUQ5mrO3lcTs7
Tips å råd, pja jag tror det är bra att hålla tät telefonkontakt för att, fastän ni inte träffas så ofta ändå vara en del i varandras liv.
Välkommen i distansklubben Em
Tips å råd, pja jag tror det är bra att hålla tät telefonkontakt för att, fastän ni inte träffas så ofta ändå vara en del i varandras liv.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 16:51Em: Fokusera på hur härligt det blir när du får träffa honom igen, så går det _typ_ lättare... 🙂
Em: Fokusera på hur härligt det blir när du får träffa honom igen, så går det _typ_ lättare... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:31Man flyttar. 😀
Man flyttar. 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:41Eller så dumpar man den andra personen. Problem solved! 😀
Eller så dumpar man den andra personen. Problem solved! 😀