Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:42Jag tycker att min lösning var mer konstruktiv. 😀
Jag tycker att min lösning var mer konstruktiv. 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:48Jasså? Jag trött idag. Trött och ledsen.
Jasså? Jag trött idag. Trött och ledsen.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:01Kom hit en sväng Jenny så bjuder vi på glögg och pepparkakor. Och wok. En kram eller två kan nog utdelas också!
Kom hit en sväng Jenny så bjuder vi på glögg och pepparkakor. Och wok. En kram eller två kan nog utdelas också!
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:04Elin: Det låter verkligen inte helt fel... 🙂 Jag ska bara städa klart först. 😉
Elin: Det låter verkligen inte helt fel... 🙂 Jag ska bara städa klart först. 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:08Risken finns väl kanske att vi somnat innan du kommer fram men vi kan lämna dörren öppen. 😀
Risken finns väl kanske att vi somnat innan du kommer fram men vi kan lämna dörren öppen. 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:12Elin: Har du självservering när du bjuder hem folk? 😉 "Kom in, ta det ni vill ha men väck inte oss som sover i soffan" 😀
Elin: Har du självservering när du bjuder hem folk? 😉 "Kom in, ta det ni vill ha men väck inte oss som sover i soffan" 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:15Soffan? Nej vi tänker nog sova i sängen. 😀
Hon är välkommen att väcka oss så kan jag hälla upp lite glögg. 😉
Soffan? Nej vi tänker nog sova i sängen. 😀
Hon är välkommen att väcka oss så kan jag hälla upp lite glögg. 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:19Haha! (t+) 😀
Haha! (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:20Den här var visst god kall också. Passade bättre efter löpningen än innan kan jag avslöja... 😀
BILD:http://www.tasteline.com/PageFiles/10811/blossa_trestjarnig_cognac.jpg
Den här var visst god kall också. Passade bättre efter löpningen än innan kan jag avslöja... 😀
BILD:http://www.tasteline.com/PageFiles/10811/blossa_trestjarnig_cognac.jpg
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:21Nu ska här lagas mat så stackars Jenny inte behöver leva på bara glögg och glass när hon kommer hit. 😉
Nu ska här lagas mat så stackars Jenny inte behöver leva på bara glögg och glass när hon kommer hit. 😉