Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 10:11Jag tror att här i Sverige går det att köpa pepparkaksdeg med. 😉
Jag tror att här i Sverige går det att köpa pepparkaksdeg med. 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 10:21Ja, det har väl ingen tvivlat på?
Ja, det har väl ingen tvivlat på?
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 10:24Jag trodde diskussionen gällde att äta deg vs kakor... ? Äsch.
Jag trodde diskussionen gällde att äta deg vs kakor... ? Äsch.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 10:28diskussionen har väl inget egentligt innehåll 😉 förutom att vi gillar att äta pepparkaksdeg och att det nog inte skulle bli några pepparkakor gjorda om man lämnar oss och en deg ensamma i ett rum.
diskussionen har väl inget egentligt innehåll 😉 förutom att vi gillar att äta pepparkaksdeg och att det nog inte skulle bli några pepparkakor gjorda om man lämnar oss och en deg ensamma i ett rum.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 10:32Jag gillar egentligen inte att äta köpt deg till pepparkakor men köpedeg är ofta godare att äta än hemmagjord om jag måste välja. Däremot blir kakorna godare, i alla fall av min hemmagjorda. Kanske ni ska ha en deg av varje? En för att äta och en för att
Jag gillar egentligen inte att äta köpt deg till pepparkakor men köpedeg är ofta godare att äta än hemmagjord om jag måste välja. Däremot blir kakorna godare, i alla fall av min hemmagjorda. Kanske ni ska ha en deg av varje? En för att äta och en för att
Quote from ellen olsson on 21 November 2010, 11:12Jag är mer intresserad av att jämföra olika pepparkaksdegar. 🙂
Jag är mer intresserad av att jämföra olika pepparkaksdegar. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 11:17+1 på Fredrik!
Men jag tycker att köp-degs-kakorna inte är så goda, så Linda kanske har en poäng där?
+1 på Fredrik!
Men jag tycker att köp-degs-kakorna inte är så goda, så Linda kanske har en poäng där?
Quote from ellen olsson on 21 November 2010, 11:57Nyåkers pepparkakor är godast alla kategorier. Jag är uppfödd på dem. Det är därför jag är så snäll 😉
Nyåkers pepparkakor är godast alla kategorier. Jag är uppfödd på dem. Det är därför jag är så snäll 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 12:23Fredrik, du kanske är snäll. Men du bör veta att Micke har förklarat för sina barn varför det alltid regnar i Göteborg. "Jo, det är så att det är en kille som heter Fredrik som bor i Göteborg. Det är hans fel att det regnar" 😉
Det är ju inte helt snällt
Fredrik, du kanske är snäll. Men du bör veta att Micke har förklarat för sina barn varför det alltid regnar i Göteborg. "Jo, det är så att det är en kille som heter Fredrik som bor i Göteborg. Det är hans fel att det regnar" 😉
Det är ju inte helt snällt
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 12:27*asg* Fredrik, dags att flytta innan helva Göteborg är efter dig! 😀
Nyåkers pepparkakor? Jag kommer förbi på pepparkaksprovning Fredrik!
*asg* Fredrik, dags att flytta innan helva Göteborg är efter dig! 😀
Nyåkers pepparkakor? Jag kommer förbi på pepparkaksprovning Fredrik!