Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 12:29*asgarvar åt Mickes förklaring till att det regnar i Göteborg*
*asgarvar åt Mickes förklaring till att det regnar i Göteborg*
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:05Nina (och Micke)! Varför har ni inte sagt att det alltid regnar i Göteborg?? Jag ÄLSKAR regn (om någon missat det... ;))!! Och så har jag bara varit där två gånger 🙁 *kollar tågtider, lediga jobb och lägenheter i Göteborg*
Nina (och Micke)! Varför har ni inte sagt att det alltid regnar i Göteborg?? Jag ÄLSKAR regn (om någon missat det... ;))!! Och så har jag bara varit där två gånger 🙁 *kollar tågtider, lediga jobb och lägenheter i Göteborg*
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:11Linda, du är välkommen hem till mig. Du kan få komma och bo i min säng. Jag känner mig ensam...
(Och jag har visst sagt att det alltid regnar i Göteborg. Minns du inte alla mina regnpromenader i somras??)
Linda, du är välkommen hem till mig. Du kan få komma och bo i min säng. Jag känner mig ensam...
(Och jag har visst sagt att det alltid regnar i Göteborg. Minns du inte alla mina regnpromenader i somras??)
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:14Linda, då är vi två. Var bor du sa du? Vi kan byta stallhelger mot regnhelger när jag har flyttat (H:)
😉
Linda, då är vi två. Var bor du sa du? Vi kan byta stallhelger mot regnhelger när jag har flyttat (H:)
😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:21Nina: Haha, men jag tror att du fuskar på promenaderna och har regnkläder på dig... 😉 Det var snällt att jag får komma och bo hos dig, inte ska du vara ensam heller! Men är det säkert att det finns plats...? 😉
ANNA!! (L) Jag trodde att jag var ensam!!
Nina: Haha, men jag tror att du fuskar på promenaderna och har regnkläder på dig... 😉 Det var snällt att jag får komma och bo hos dig, inte ska du vara ensam heller! Men är det säkert att det finns plats...? 😉
ANNA!! (L) Jag trodde att jag var ensam!!
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:22I somras hade jag shorts, flipflop och inte regnjacka men ändå en vattentät jacka. Men det var bara för att inte börja frysa. För då hade jag ju varit tvungen att gå in igen.
Här finns plats. Jag har en stor rosa säng! Den är som gjord för två och jag ta
I somras hade jag shorts, flipflop och inte regnjacka men ändå en vattentät jacka. Men det var bara för att inte börja frysa. För då hade jag ju varit tvungen att gå in igen.
Här finns plats. Jag har en stor rosa säng! Den är som gjord för två och jag ta
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:23Linda, vi får bilda en hemlig klubb. 😀
Linda, vi får bilda en hemlig klubb. 😀
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:32Ok Nina, det är godkänt! 😉 Haha, nu är ju inte rosa min färg men jag kan väl vänja mig! 😀
Anna: Absolut! Typ "Promenader i Livets Alla Skurars Klubb" - PLASK! 😀
Ok Nina, det är godkänt! 😉 Haha, nu är ju inte rosa min färg men jag kan väl vänja mig! 😀
Anna: Absolut! Typ "Promenader i Livets Alla Skurars Klubb" - PLASK! 😀
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:36Linda, föredrar du leopardlakan kanske? 😉 jag kan bädda om!
Linda, föredrar du leopardlakan kanske? 😉 jag kan bädda om!
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 13:56*sätter kaffet i fel strupe* Alltså Nina, jag är en "vita, billiga bomullslakan från IKEA"-kind of girl. Men eftersom du frågar så blir de rosa nog bra...
*sätter kaffet i fel strupe* Alltså Nina, jag är en "vita, billiga bomullslakan från IKEA"-kind of girl. Men eftersom du frågar så blir de rosa nog bra...