Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:12Jaa joo.... men jag vill ju inte skrämma bort dig för att jag har "porriga" lakan. 😉 Fast jag HAR ju blommiga oxå!! 😀
Jaa joo.... men jag vill ju inte skrämma bort dig för att jag har "porriga" lakan. 😉 Fast jag HAR ju blommiga oxå!! 😀
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:15Är det porrigt så handlar det ju om blommor och bin, så självklart är dina porriga lakan blommiga! 😉 *spärrar upp mina naivblå ögon och ser synnerligen oskuldsfull ut*
Är det porrigt så handlar det ju om blommor och bin, så självklart är dina porriga lakan blommiga! 😉 *spärrar upp mina naivblå ögon och ser synnerligen oskuldsfull ut*
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:18Så när kommer du, Linda? (H:)
Så när kommer du, Linda? (H:)
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:19Hmm, vet inte om jag törs nu.... (#)
Hmm, vet inte om jag törs nu.... (#)
Quote from Rasmus Olsson on 21 November 2010, 18:39Massa kissar det var här nu för tiden. Voff!
Massa kissar det var här nu för tiden. Voff!
Quote from ellen olsson on 22 November 2010, 06:41Mitt fel att det regnar? Pyttsan!
Mitt fel att det regnar? Pyttsan!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 12:32Linda >> Klart du törs !! jag vågade ju (H)
Linda >> Klart du törs !! jag vågade ju (H)
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 13:58Micke: Så du tror att jag vågar bara för att du är gale... jag menar modig!;)
Fredrik:VA!? Kan du inte framkalla regn?! 🙁 Nu sjönk du lite i mina ögon... 😉
Micke: Så du tror att jag vågar bara för att du är gale... jag menar modig!;)
Fredrik:VA!? Kan du inte framkalla regn?! 🙁 Nu sjönk du lite i mina ögon... 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 14:11Linda >> klart du är modlen..... 😉
Och jag kan intyga om att sängen är rosa(överkastet) med blommiga örngott+ påslakan .... (H)
Linda >> klart du är modlen..... 😉
Och jag kan intyga om att sängen är rosa(överkastet) med blommiga örngott+ påslakan .... (H)
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 15:25Micke: Jo, det var ju de där blommor-och-bin-lakanen, så de tvivlade jag inte på att hon hade 😉
*viskar till Nina så inte Micke hör* Om jag ska hälsa på kan jag ta de där leopardmönstrade lakanen, bara jag slipper ha samma lakan som Micke hade (#) 😉
Micke: Jo, det var ju de där blommor-och-bin-lakanen, så de tvivlade jag inte på att hon hade 😉
*viskar till Nina så inte Micke hör* Om jag ska hälsa på kan jag ta de där leopardmönstrade lakanen, bara jag slipper ha samma lakan som Micke hade (#) 😉