Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 14:50PLASK it is! 😀
PLASK it is! 😀
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 14:56Anna: Toppen! Vi får ha vårt första, givetvis topphemliga, årsmöte när du kommer till Sverige! 😀
Anna: Toppen! Vi får ha vårt första, givetvis topphemliga, årsmöte när du kommer till Sverige! 😀
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:21Linda, jag har vita bomullslakan från IKEA oxå. 😉 och grå, maskiluna percale från hemtex. jag har allt! (utom latex ;))
Linda, jag har vita bomullslakan från IKEA oxå. 😉 och grå, maskiluna percale från hemtex. jag har allt! (utom latex ;))
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:26Nina: Attans och latex som... nja kanske inte då! 😉 Och jag är inte så kinkig när det gäller lakan som det kanske verkar. Bara lite lagom omedveten och oskuldsfull *putsar upp glorian* mitt mest "vågade" lakan är mörkblått! 😉
Nina: Attans och latex som... nja kanske inte då! 😉 Och jag är inte så kinkig när det gäller lakan som det kanske verkar. Bara lite lagom omedveten och oskuldsfull *putsar upp glorian* mitt mest "vågade" lakan är mörkblått! 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:29Ohlalaaa! Mörkblått minsann? Så PORRIGT! 😉
Or maybe not. 😉
Ohlalaaa! Mörkblått minsann? Så PORRIGT! 😉
Or maybe not. 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:48Nina: Not the look I was going for anyway 😉
Nina: Not the look I was going for anyway 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:51Haha!! 😉
Haha!! 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:54Men så har jag ju ingen att visa upp dem för heller... 🙁
Men så har jag ju ingen att visa upp dem för heller... 🙁
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:59Linda, du kan visa upp dom för mig!! 😉 😉 😉 😉
Linda, du kan visa upp dom för mig!! 😉 😉 😉 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:08Nina: Du hade ju egna som, efter vad jag förstår, är mycket flashigare... 😉
Nina: Du hade ju egna som, efter vad jag förstår, är mycket flashigare... 😉