Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFamiljen La FamiliaPresentationstråden
You need to log in to create posts and topics.

Isabellah, jag väntar fortfarande på en presentation. Jag funderar faktiskt på att använda min makt som administrator annars....

*väldigt trött på trollen som poppar upp överallt på funbeat nu*

Nina: hur har du det egentligen? *orolig*

Anna, orolig behöver man aldrig vara för mig. 😉 Jag är som en katt. Jag har 9 liv och jag landar alltid på fötterna. Ont gör det men jag överlever. 😉 Och jag har underbara vänner (tex Micke) som finns där för mig när jag behöver dom. 😀

Nina Nina, lilla söta Nina (L)
Jag har varit usel på att höra av mig ju.... Det får bli skärpning!
Många KRAMAR till dig!!!!!!

Nina: Du vet att vi finns här! 🙂 *kram* EN tår var mer än tillräckligt förresten!

*ger Micke en kram också för att han är en så god vän till Nina*

Anna: Har du makt och ska man bli rädd? 😉

Jag fick ju administratorrättigheterna för denna gruppen utan att be om dem, så tja, jag kan spärra trådar och kasta ut folk. Ingen behöver vara "rädd" dock, förutom anonyma troll.

Har tillfälligt gjort så att man måste bli godkänd för att vara med i gru

Lina, jag har haft det så hektiskt den sista tiden att jag inte heller haft tid och ork att höra av mig till nån. Så det är inte bara du!! 😉 Men vi får ta igen det på msn nån kväll. 😀
Om nu nätet vill. Jag har inte kommit ut på båtens nät sen jag kom om

Nina, seglar du med Stena?

Den enda personen i Sverige som heter Isabellah Andersson är långt ifrån att vara en anonym person. Jag tvivlar på att hon skulle använda en bild på en fågel eller skriva särskilt mycket på något forum. Överbevisa mig gärna...

Kan intyga att den enda blöta fläck var den på hennes kudde, och den hade hon skapat själv med hjälp av tår/tårar, och nej jag har inget att göra med hennes tårar.
Har inte orsakat dem på något sätt.

Micke: jag har svårt att tro att någon skulle fått för sig att du skulle ligga bakom hennes tårar. (L)