Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 08:13Jenny >>(H:) Tacck, va gullig du är !! (L)
Snacka om att få en underbar start på dagen
Jenny >>(H:) Tacck, va gullig du är !! (L)
Snacka om att få en underbar start på dagen
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 09:55EN tår!! EN endaste. Bara EN!
Stora flickor gråter inte. *mummel*
EN tår!! EN endaste. Bara EN!
Stora flickor gråter inte. *mummel*
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 10:18Nina >> Okej en tår ...( men dock en ganska stor 😉 ) (L)
Nina >> Okej en tår ...( men dock en ganska stor 😉 ) (L)
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 10:24Glädjetårar 😉
Glädjetårar 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 10:31Camilla, DET är en annan femma. 😉
Jag har gråtit av lycka två gånger i mitt liv. Första gången var 1983 när jag fick Carolas skiva Främling i födelsedagspresent (jag var kär i Carola). Det var det lyckligaste ögonblick i hela mitt liv ända tills jag föd
Camilla, DET är en annan femma. 😉
Jag har gråtit av lycka två gånger i mitt liv. Första gången var 1983 när jag fick Carolas skiva Främling i födelsedagspresent (jag var kär i Carola). Det var det lyckligaste ögonblick i hela mitt liv ända tills jag föd
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 11:54Nina det gör de visst! Berättade här om dagen för min kompis att hon minsan inte är någon sten och att man får vara både, ledsen och arg! så det så! nu är hon glad igen 😀
Nina det gör de visst! Berättade här om dagen för min kompis att hon minsan inte är någon sten och att man får vara både, ledsen och arg! så det så! nu är hon glad igen 😀
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:34Jag gråter bara bara när mina vänner dör i cancer. Eller om jag ser en ruggigt sorglig film... Har inte gråtit över en man på åratal. Lovade mig själv att aldrig göra det igen.
Jag gråter bara bara när mina vänner dör i cancer. Eller om jag ser en ruggigt sorglig film... Har inte gråtit över en man på åratal. Lovade mig själv att aldrig göra det igen.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 15:00Bra Nina! Tårar ska man spara till dem som verkligen förtjänar dem! Och ibland förtjänar man dem själv! 😉
Bra Nina! Tårar ska man spara till dem som verkligen förtjänar dem! Och ibland förtjänar man dem själv! 😉
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 11:01Snöängeln är en tusenkonstnär som sprider min ängladust omkring mig och älskar snö. Det går göra så mycket roligt med den. Förstår inte de som klagar på den. Det går ju springa i den, det går åka längdskidor i den, det går åka slalom i den. Man kan bygga
Snöängeln är en tusenkonstnär som sprider min ängladust omkring mig och älskar snö. Det går göra så mycket roligt med den. Förstår inte de som klagar på den. Det går ju springa i den, det går åka längdskidor i den, det går åka slalom i den. Man kan bygga
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 11:25Älska snö!!! (L) 😀
Älska snö!!! (L) 😀