Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 15:56Tobbe: jag kallar folk jag tycker om för Bajskorv... Jag kan börja kalla er för det om ni vill... Jag är inte tantig, bara väluppfostrad. ;P
Tobbe: jag kallar folk jag tycker om för Bajskorv... Jag kan börja kalla er för det om ni vill... Jag är inte tantig, bara väluppfostrad. ;P
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 15:58Jaja Linda hihi (H)
Jaja Linda hihi (H)
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:01Så länge ingen kallar mig Kattis pattis som jag fick heta i skolan så är jag okej med smeknamn.. Kakan, Kat, Peggan...
Så länge ingen kallar mig Kattis pattis som jag fick heta i skolan så är jag okej med smeknamn.. Kakan, Kat, Peggan...
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:02haha Katarina (t+)
haha Katarina (t+)
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:05Ja, jo Jen, Hjärtat eller Duntuss är ok, men Jenny Penny är faktiskt inte det.
Ja, jo Jen, Hjärtat eller Duntuss är ok, men Jenny Penny är faktiskt inte det.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:06Duntuss: Kärt barn har många namn...så du får kalla mig precis vad du vill...;)
På jobbet går jag under namn Pölsa och Roland...;)
Duntuss: Kärt barn har många namn...så du får kalla mig precis vad du vill...;)
På jobbet går jag under namn Pölsa och Roland...;)
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:16Det var ju inte så charmigt Tobbe... Jag fick heta PG i gymnasiet - då får man inte många killar om man kallas så (#)
Det var ju inte så charmigt Tobbe... Jag fick heta PG i gymnasiet - då får man inte många killar om man kallas så (#)
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:20välkommen Jörgen... Vem e hon då? hon som får dig till att gå runt med rosafluff i öronen???
välkommen Jörgen... Vem e hon då? hon som får dig till att gå runt med rosafluff i öronen???
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:25Katarina: Det va ju OK med Duntuss...;)
Katarina: Det va ju OK med Duntuss...;)
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:29Ja, det lät ju lite tjejigare. Duntuss var ju riktigt mysigt 🙂
Ja, det lät ju lite tjejigare. Duntuss var ju riktigt mysigt 🙂