Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 16:32@Emelie G En jag träffat igenom min son.. Mamma till en av min sons kompisar. 37år 3barn så fullt hus varje dag 🙂
@Emelie G En jag träffat igenom min son.. Mamma till en av min sons kompisar. 37år 3barn så fullt hus varje dag 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:01På högstadiet var det en kille som envisades med att kalla mig ömsom för LA-flicka (min far är lokalt känd som LA) ömsom för typ tutt-lisa eller patt-maja eller något annat bröst-anspelande. Jag har ganska (för att inte säga väldigt) lång stubin och kan t
På högstadiet var det en kille som envisades med att kalla mig ömsom för LA-flicka (min far är lokalt känd som LA) ömsom för typ tutt-lisa eller patt-maja eller något annat bröst-anspelande. Jag har ganska (för att inte säga väldigt) lång stubin och kan t
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:07Elin: men hur fanken ska folk förstå att det helt plötsligt inte är ok att kalla dig så när det har varit ok i ett helt år?! Låter lite förvirrat... Det är väl ingen som kallat dig för snusk-Elin på länge vad jag vet, så det kanske kan anses överskrivet (
Elin: men hur fanken ska folk förstå att det helt plötsligt inte är ok att kalla dig så när det har varit ok i ett helt år?! Låter lite förvirrat... Det är väl ingen som kallat dig för snusk-Elin på länge vad jag vet, så det kanske kan anses överskrivet (
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:08Jag opponerade mig mot det från första början faktiskt och försökte ge intrycket av att jag inte tyckte det var okej för ett år sedan heller. Men nej, nu var det ganska länge sedan jag fick höra det så det kan kanske börja vara förlåtet vid det här laget.
Jag opponerade mig mot det från första början faktiskt och försökte ge intrycket av att jag inte tyckte det var okej för ett år sedan heller. Men nej, nu var det ganska länge sedan jag fick höra det så det kan kanske börja vara förlåtet vid det här laget.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:09Preskriberat är nog ordet du söker. 🙂
Preskriberat är nog ordet du söker. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:12Och nej, jag är inte sur. Kom bara att tänka på det där när det börjades diskuteras smek/öknamn. 🙂
Och nej, jag är inte sur. Kom bara att tänka på det där när det börjades diskuteras smek/öknamn. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:16Jag undrar om det där med smeknamn är ett sätt att kompensera för egenskaper folk hade velat att man hade mer av? För jag är inte någon överddrivet mjuk person och ändå blir jag ibland kallad med väldigt mysiga saker. Ja, utom när min tränare kallade mig
Jag undrar om det där med smeknamn är ett sätt att kompensera för egenskaper folk hade velat att man hade mer av? För jag är inte någon överddrivet mjuk person och ändå blir jag ibland kallad med väldigt mysiga saker. Ja, utom när min tränare kallade mig
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:21Enligt den teorin skulle jag vara i total avsaknad av all form av sexighet då. Det låter bra. 😀 (Eller i alla fall skulle omgivningen önska att jag hade mer av den varan...)
Enligt den teorin skulle jag vara i total avsaknad av all form av sexighet då. Det låter bra. 😀 (Eller i alla fall skulle omgivningen önska att jag hade mer av den varan...)
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:29Ja, alltså... Eh... Total avsaknad kanske inte stämmer. Kanske lite normalt pryd med inslag av plötsliga sexrelaterade infall? Jag kan vara väldigt mjuk med rätt förutsättningar... *försöker få ur foten ur klaveret* Dessutom har jag ju bara mig själv som
Ja, alltså... Eh... Total avsaknad kanske inte stämmer. Kanske lite normalt pryd med inslag av plötsliga sexrelaterade infall? Jag kan vara väldigt mjuk med rätt förutsättningar... *försöker få ur foten ur klaveret* Dessutom har jag ju bara mig själv som
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:30Det är lugnt serru, bara retades lite. 🙂
Det är lugnt serru, bara retades lite. 🙂