Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:37*pustar ut* 😉
*pustar ut* 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:38Du bor ju dessutom på behörigt avstånd. 😉
Du bor ju dessutom på behörigt avstånd. 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:39Det går väl att mobilisera bulvaner i närområdet?
Det går väl att mobilisera bulvaner i närområdet?
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:40Haha, ja jag undrar vem som vore mest lämplig att skicka ut för att ge Jenny ett kok stryk. 😀
Haha, ja jag undrar vem som vore mest lämplig att skicka ut för att ge Jenny ett kok stryk. 😀
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:42Ta nån du inte tycker om :D.
Ta nån du inte tycker om :D.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:44Ja det var första tanken...men så värst många personer som jag inte tycker om känner jag inte. Bästa förslaget är nog annars syrran, hon har tillräckligt med tyngd för att kanske ha en chans mot någon som är ett par viktklasser lägre. (Inget ont om min sy
Ja det var första tanken...men så värst många personer som jag inte tycker om känner jag inte. Bästa förslaget är nog annars syrran, hon har tillräckligt med tyngd för att kanske ha en chans mot någon som är ett par viktklasser lägre. (Inget ont om min sy
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:44Hej-hej-hej!!! Jag har INTE kallat någon för något utan delade bara med mig av en icke bevisad teoori!!! *försöker köra tranan med tanke på min skadade höft* (funkar det för KarateKid, måste det ju fungera för mig!)
😉
Hej-hej-hej!!! Jag har INTE kallat någon för något utan delade bara med mig av en icke bevisad teoori!!! *försöker köra tranan med tanke på min skadade höft* (funkar det för KarateKid, måste det ju fungera för mig!)
😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:47Öh... Jag är rätt van vid att fajtas mot större viktklasser... Jag kommer att göra mos av din syster, Elin! Eller inte. 😉
Öh... Jag är rätt van vid att fajtas mot större viktklasser... Jag kommer att göra mos av din syster, Elin! Eller inte. 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:47Du kan vara lugn, systra mi befinner sig i Thailand för tillfället. 😉 Och jag ska göra ett försök att käka upp sista resterna av julmaten.
Du kan vara lugn, systra mi befinner sig i Thailand för tillfället. 😉 Och jag ska göra ett försök att käka upp sista resterna av julmaten.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 17:58Är man liten får man ryta högst! 😉 verkar ju funka fin-fint! ;D
Är man liten får man ryta högst! 😉 verkar ju funka fin-fint! ;D