Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFamiljen La FamiliaPresentationstråden
You need to log in to create posts and topics.

Frågan är om vi som inte osinglat oss borde lämna den här gruppen så vi kan komma tillbaka och presentera oss när det är dags?...

Nääääääää, denna gruppen är ju för att vi osinglar vill umgås med singlar ju!

Mmm... Jag umgås inte direkt i singelgruppen så lämnar jag den här umgås jag nog inte med många...

Ska vi skapa en egen grupp Bennu?;)

Hahaha! Faktum är att jag har tänkt på det ett antal gånger tidigare, men vad skulle poängen vara när bara jag var i den? Fast om du joinar, så blir vi två! *skrattar* (t+)

Då kan ni väl lika gärna skicka PM, mail och chatta? 😉

Hallihallå Kat! Nu blir man ju jättenyfiken ju! 😀 VEM är det som inte får läsa? Förresten hoppar du/ni väl av singelgruppen när du/ni känner för det. Om det känns jobbigt finns det ju en half-way-house-tråd... 😉

Det blir ju inte samma sak Fredrik...;)

Johanna, grattis och välkommen! Jag antar att Stockholmaren inte är på FB? Distansförhållanden går fint rätt länge, jag har erfarenhet 🙂

Kat, om den andre är på singeltråden får ni väl prata ihop er om lämpligt avhopp! Annars är det nog lämpligt om du

Tack för alla välkomnanden! 🙂

Katarina; Är det inte dags att flytta från singeltrådarna när man känner att man hittat någon som man är nyfiken på, och framförallt att man inte längre är nyfiken på andra? Vem är den lycklige? 😉

Stefan; Nej, herr T finn