Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:30Ja, varför är det ett vinnande koncept? 🙂
Ja, varför är det ett vinnande koncept? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2011, 21:35Jenny, om du sparkar upp kilens pungkulor till halsmandlarna, lär han varken tänka på sex eller njutning när han ser dig. Det blir som Pablos hundar, han tänker endast på smärta.
Jenny, om du sparkar upp kilens pungkulor till halsmandlarna, lär han varken tänka på sex eller njutning när han ser dig. Det blir som Pablos hundar, han tänker endast på smärta.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:40Varför skulle inte kickboxning kunna funka? Eller har du testat?
Varför skulle inte kickboxning kunna funka? Eller har du testat?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:40Men... Smärta är väl skönt? Eller? 😉
Men... Smärta är väl skönt? Eller? 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:40Fast han heter Pavlov. Som i Pavlova....för att anknyta pannacottan.
Fast han heter Pavlov. Som i Pavlova....för att anknyta pannacottan.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:41*försöker hålla sig på sötsaksspåret*
*försöker hålla sig på sötsaksspåret*
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2011, 21:42Heter det inte Annacotta?
Heter det inte Annacotta?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:42Fredrik: Ingen aning! Det var ju därför jag frågade. Av alla 5 och ett halv åren jag utövade sporten har jag gått på en dejt (en hemsk, katastrofal fikadejt dessutom) och det var jag som tog initiativet! (#)
Fredrik: Ingen aning! Det var ju därför jag frågade. Av alla 5 och ett halv åren jag utövade sporten har jag gått på en dejt (en hemsk, katastrofal fikadejt dessutom) och det var jag som tog initiativet! (#)
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:43Det var längesedan jag gjorde pannacotta, det rådde lite gelatinförbud här hemma ett tag, men det är väl dags igen kan tänka. Björnbärsvarianten lät ju trevlig (t+).
Det var längesedan jag gjorde pannacotta, det rådde lite gelatinförbud här hemma ett tag, men det är väl dags igen kan tänka. Björnbärsvarianten lät ju trevlig (t+).
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:43Ska man vara petig är det väl snarare panna cotta.
Ska man vara petig är det väl snarare panna cotta.