Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:52Ah! Den siten jobbar en av mina gamla barndomsvänner med. Han är singel. 😀
Ah! Den siten jobbar en av mina gamla barndomsvänner med. Han är singel. 😀
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:52Mja, det var ju någon som vägrade åka hem...damn me.
Mja, det var ju någon som vägrade åka hem...damn me.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:54Men ja, lite pannacotta vore ju inte fel. Jag har inget emot något som skulle kunna innehålla lite restprodukter från döda djur.
Men ja, lite pannacotta vore ju inte fel. Jag har inget emot något som skulle kunna innehålla lite restprodukter från döda djur.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:58Hm alltså, jag hänger inte med.
Robert och Medväska, välkomna hit bådatvå och oavsett hur det gick till så stort grattis!
Hm alltså, jag hänger inte med.
Robert och Medväska, välkomna hit bådatvå och oavsett hur det gick till så stort grattis!
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:01Du kan hälsa din kompis att idén är bra Mats, men som webbplats suger den faktiskt riktigt hårt.
Du kan hälsa din kompis att idén är bra Mats, men som webbplats suger den faktiskt riktigt hårt.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:01Det här mina damer och herrar är något som skulle falla mig i smaken: http://hallonblabar.blogspot.com/2011/01/vit-chokladpannacotta-med-lakritsrippel.html
Det här mina damer och herrar är något som skulle falla mig i smaken: http://hallonblabar.blogspot.com/2011/01/vit-chokladpannacotta-med-lakritsrippel.html
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:03Vit choklad, hallon och lakrits. Varför känns det som om åtminstone någon av dem borde bort?
Vit choklad, hallon och lakrits. Varför känns det som om åtminstone någon av dem borde bort?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:03Lakrits ska bort
röstar jag på iaf 🙂
Lakrits ska bort
röstar jag på iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:04Jag skulle rent spontant säga att hallonen är de minst goda i den kombon men å andra sidan skulle de nog behövas för att styra upp allt det söta en smula. Har i och för sig aldrig testat vit choklad och lakrits tillsammans men var och en för sig är de ju
Jag skulle rent spontant säga att hallonen är de minst goda i den kombon men å andra sidan skulle de nog behövas för att styra upp allt det söta en smula. Har i och för sig aldrig testat vit choklad och lakrits tillsammans men var och en för sig är de ju
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:04Dags att sova sig snart...
Dags att sova sig snart...