Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 19:00Jaha, samma oordning här som i singelgruppen märker jag direkt. 😉
Presentationstråden verkar funka som ett fikarum så jag nöjer mig med att vinka HEJ! till alla och så slår jag mig ner en stund.
Jaha, samma oordning här som i singelgruppen märker jag direkt. 😉
Presentationstråden verkar funka som ett fikarum så jag nöjer mig med att vinka HEJ! till alla och så slår jag mig ner en stund.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 19:02Ordning kan man ha ngn annan stans! (t+) här är det bara trevligt!
Ordning kan man ha ngn annan stans! (t+) här är det bara trevligt!
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 19:13Oordning har jag på mitt kontor! :D(t+)
Oordning har jag på mitt kontor! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 19:58"Ordning kan man ha ngn annan stans! här är det bara trevligt!"
Haha! Bra skrivet! (t+) 😀
"Ordning kan man ha ngn annan stans! här är det bara trevligt!"
Haha! Bra skrivet! (t+) 😀
Quote from Rasmus Olsson on 21 February 2011, 20:14Vadå ngn Anna stans?
Vadå ngn Anna stans?
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 20:25Ehm nja. Jag borde ju INTE ha särskrivit annanstans då. Men annars så! (t+)
😉
Ehm nja. Jag borde ju INTE ha särskrivit annanstans då. Men annars så! (t+)
😉
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 20:31Hej Anna J! 😀 Har du osinglat dig? 😉
Hej Anna J! 😀 Har du osinglat dig? 😉
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 21:03Hej och välkommen Anna! Jippiii 😀
BTW ser jag fram emot våren för då tänker jag dra igång någon funbeat-träff med löpning och öldrickeri (t+)
Hej och välkommen Anna! Jippiii 😀
BTW ser jag fram emot våren för då tänker jag dra igång någon funbeat-träff med löpning och öldrickeri (t+)
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 21:26Tack för välkomnandet! 😀
Linda, hmm, nja... tänkte bara känna mig för lite här OM jag inte får va med i singeltråden framöver.
Sen vet jag att det finns massor av samlad erfarenhet här när det gäller avstånd och de råden kan jag behöva.
Tack för välkomnandet! 😀
Linda, hmm, nja... tänkte bara känna mig för lite här OM jag inte får va med i singeltråden framöver.
Sen vet jag att det finns massor av samlad erfarenhet här när det gäller avstånd och de råden kan jag behöva.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 21:28Våren.... smakar lite på ordet. Låter gott, mysigt, härligt!
Undrar om den kommer snart?!
Våren.... smakar lite på ordet. Låter gott, mysigt, härligt!
Undrar om den kommer snart?!