Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:11Oh ja! De kolorna gick inte av för hackor. (H:)
Oh ja! De kolorna gick inte av för hackor. (H:)
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:15Jag tror på endera av två, men inte riktigt alla tre på en gång faktiskt. Kombon hallon och lakrits är jag lite skeptisk till generellt.
Jag tror på endera av två, men inte riktigt alla tre på en gång faktiskt. Kombon hallon och lakrits är jag lite skeptisk till generellt.
Quote from ellen olsson on 15 February 2011, 22:34Att sälja hallon- och lakritsbåtar i påsar måste vara ett enda stort feltänk med andra ord. 😉
Att sälja hallon- och lakritsbåtar i påsar måste vara ett enda stort feltänk med andra ord. 😉
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 06:02Haha Fredrik G, den poängen gick till dig!
Haha Fredrik G, den poängen gick till dig!
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 06:34I synnerhet som det nästan är det enda smågodis jag någonsin äter :D.
I synnerhet som det nästan är det enda smågodis jag någonsin äter :D.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 10:53Tack Stefan!
Robert och jag träffades på en klätterdejt efter fiskandet i ovan länkade tråd om pannacotta som ju Robert startade. Han hade med pannacotta till första dejten på klätterfabriken i Göteborg.
Sen tog det ett tag och vi klättrade igen och åt
Tack Stefan!
Robert och jag träffades på en klätterdejt efter fiskandet i ovan länkade tråd om pannacotta som ju Robert startade. Han hade med pannacotta till första dejten på klätterfabriken i Göteborg.
Sen tog det ett tag och vi klättrade igen och åt
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 11:35Tricket med det exploderande däcket är förresten nåt jag har uppfostrat min händiga yngsta dotter att fixa åt mig. I själva verket måste man först punka däcket och sedan smälla en papp-påse eller nåt så det låter som en däckexplosion.
Säg inget till AM b
Tricket med det exploderande däcket är förresten nåt jag har uppfostrat min händiga yngsta dotter att fixa åt mig. I själva verket måste man först punka däcket och sedan smälla en papp-påse eller nåt så det låter som en däckexplosion.
Säg inget till AM b
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 14:41Två nya familjemedlemmar! 🙂 Trevligt! Varmt välkomna AM och Robert!
Två nya familjemedlemmar! 🙂 Trevligt! Varmt välkomna AM och Robert!
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 20:49Heheeh, däckhistorian var nu - ett exploderande däck höjer också pulsen.........
😀
Heheeh, däckhistorian var nu - ett exploderande däck höjer också pulsen.........
😀
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 13:27🙂
🙂