Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 22:27Jag menar ju det Jessie! *nickar vist*
Fredrik: Skönt att karlarna också ägnar sig åt de lurviga benens vedermödor! 😉
Jag menar ju det Jessie! *nickar vist*
Fredrik: Skönt att karlarna också ägnar sig åt de lurviga benens vedermödor! 😉
Quote from ellen olsson on 22 February 2011, 00:13Javisst, ja!
Välkommen hit, Anna!
Javisst, ja!
Välkommen hit, Anna!
Quote from Rasmus Olsson on 22 February 2011, 09:41Förra året rakade jag benen första maj, å då var det mellan +5 och + 10 grader. Jag frös som en östermalmshund! Så det får gärna bli lite varmare innan jag rakar benen.
Förra året rakade jag benen första maj, å då var det mellan +5 och + 10 grader. Jag frös som en östermalmshund! Så det får gärna bli lite varmare innan jag rakar benen.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 17:46Bra ursäkt Bruse! Den lånar jag omedelbart! 😀
Bra ursäkt Bruse! Den lånar jag omedelbart! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 22 February 2011, 18:58Ursäkt? Det handlar om överlevnad!
Ursäkt? Det handlar om överlevnad!
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:32Det är ju lite ovanligare att killar rakar benen. Själv kör jag varannan dag renrakat, varannan dag stubb (H)
Det är ju lite ovanligare att killar rakar benen. Själv kör jag varannan dag renrakat, varannan dag stubb (H)
Quote from Rasmus Olsson on 22 February 2011, 20:35Du pratar fortfarande om benen va?
Jag måste raka mig, stilpolisen är på mig hela tiden.
Du pratar fortfarande om benen va?
Jag måste raka mig, stilpolisen är på mig hela tiden.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:40Bruse: Var inte du stark motpol till de flesta andra cyklister fram till i våras vad det gäller rakningen, eller minns jag fel?
Bruse: Var inte du stark motpol till de flesta andra cyklister fram till i våras vad det gäller rakningen, eller minns jag fel?
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:40Jaha, nä överläppen - men benen med.
Jaha, nä överläppen - men benen med.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:42Är det nu man ska bekänna att jag aldrig rakat benen? Blir bara mer och mer tacksam för att jag aldrig börjat och för att ha lite hårväxt.
Är det nu man ska bekänna att jag aldrig rakat benen? Blir bara mer och mer tacksam för att jag aldrig börjat och för att ha lite hårväxt.