Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 21:25Skönt, då behöver jag inte klura på det ikväll (jag satt och glodde mig trött på kartan och grubblade, därav min (för)hastiga slutsats) 🙂
Skönt, då behöver jag inte klura på det ikväll (jag satt och glodde mig trött på kartan och grubblade, därav min (för)hastiga slutsats) 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 21:26🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 08:48Härligt!
Jag har alla möjliga nojjor i nuläget f ö .
Host ...
Härligt!
Jag har alla möjliga nojjor i nuläget f ö .
Host ...
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 10:21Lite nojor ska man ha, annars är det något fel 🙂
Lite nojor ska man ha, annars är det något fel 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 11:55Måste inte start och mål vara ganska nära varandra för att det ska räknas som ett officiellt resultat? Det är väl bl.a. därför ett rekord från Boston marathon inte räknas.
Måste inte start och mål vara ganska nära varandra för att det ska räknas som ett officiellt resultat? Det är väl bl.a. därför ett rekord från Boston marathon inte räknas.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 13:41Start och mål är ju på samma ställe oavsett vilken slinga du springer?
Start och mål är ju på samma ställe oavsett vilken slinga du springer?
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 15:13Inte den klassiska maran som kommer nu väl? Trodde starten gick nånstans i Sollentuna men jag kan mycket väl minnas fel??? (Är lite trött & jetlaggad just nu)
Inte den klassiska maran som kommer nu väl? Trodde starten gick nånstans i Sollentuna men jag kan mycket väl minnas fel??? (Är lite trött & jetlaggad just nu)
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 15:22Start och mål vid/i stadion, springer till sollentuna (rotebro) och sen tillbaks.
Start och mål vid/i stadion, springer till sollentuna (rotebro) och sen tillbaks.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 15:36OK, tack!
OK, tack!
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 14:47Jag har också en massa nojor, men jag försöker ignorera dem så gott det går.
Brukar alltid ha halsfluss, feber, minst en muskelbristning och en avsliten hälsena dagen innan start.
Det är bara att ignorera och vakna skitstark på morgonen före start!
Jag har också en massa nojor, men jag försöker ignorera dem så gott det går.
Brukar alltid ha halsfluss, feber, minst en muskelbristning och en avsliten hälsena dagen innan start.
Det är bara att ignorera och vakna skitstark på morgonen före start!