Quote from Guest on 7 May 2010, 09:26Har hänt flera gånger. Det står överblivna prinsesstårtor i kylen efter långpasset. Omöjligt att inte ta en rejäl bit. Men det kanske inte bara är fel?
Finns det nåt bra för återställningen i en prinsesstårta?
Har hänt flera gånger. Det står överblivna prinsesstårtor i kylen efter långpasset. Omöjligt att inte ta en rejäl bit. Men det kanske inte bara är fel?
Finns det nåt bra för återställningen i en prinsesstårta?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:36Fel på vilket sätt menar du?
Fel på vilket sätt menar du?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:42Princess tårta återhämta själen...det är jag helt övertygad om
Princess tårta återhämta själen...det är jag helt övertygad om
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:51Bra protein i grädden! Fast den kanske är lite långsam att smälta.
Bra protein i grädden! Fast den kanske är lite långsam att smälta.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:58Linus - Fett är väl inte vad man skall ha i sig, brukar heta att det skall vara gainomax, bananer och en massa shaker. Och snabba kolhydrater. Men Marsipan, grädde och sockerkaka, det kanske innehåller bra grejer också.
Sjukt gott i alla fall, tårta smak
Linus - Fett är väl inte vad man skall ha i sig, brukar heta att det skall vara gainomax, bananer och en massa shaker. Och snabba kolhydrater. Men Marsipan, grädde och sockerkaka, det kanske innehåller bra grejer också.
Sjukt gott i alla fall, tårta smak
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:59Varför händer det aldrig mig? Jag hittar bara hungriga barn i hallen efter mina långpass.
Varför händer det aldrig mig? Jag hittar bara hungriga barn i hallen efter mina långpass.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:59"Allt" är tillåtet efter ett långpass...
"Allt" är tillåtet efter ett långpass...
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:17Håller med Kjell.
Man skall väl inte ut på direkten igen. 😉
Så om det tar lite tid för det gottiga att smälta - så är det OK.
Eller har jag fel igen?
Håller med Kjell.
Man skall väl inte ut på direkten igen. 😉
Så om det tar lite tid för det gottiga att smälta - så är det OK.
Eller har jag fel igen?
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2010, 10:20Jag undrar mest över meningarna: "Har hänt flera gånger. Det står överblivna prinsesstårtor i kylen"
Det är det som är det konstiga!
Jag smällde i mig en halv liter glass igår efter middan - då hade jag tränat en timmes löppass och senare en timme si
Jag undrar mest över meningarna: "Har hänt flera gånger. Det står överblivna prinsesstårtor i kylen"
Det är det som är det konstiga!
Jag smällde i mig en halv liter glass igår efter middan - då hade jag tränat en timmes löppass och senare en timme si
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:27Ja, hur ofta har man överblivna prinsesstårtor i kylskåpet?
😀
Ja, hur ofta har man överblivna prinsesstårtor i kylskåpet?
😀