Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 19:06Det går bra.
Det går bra.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 19:23Kom igen nu Andy....Va heter arbetsplatsen?????...å hur kan vi komma in till personalens kylskåp???????
Kom igen nu Andy....Va heter arbetsplatsen?????...å hur kan vi komma in till personalens kylskåp???????
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 19:24Det som är bra för själen är även bra för kroppen.
Det som är bra för själen är även bra för kroppen.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 19:25Å visst är det väl tvärtom som oxo gäller....ehe...?????
Å visst är det väl tvärtom som oxo gäller....ehe...?????
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 19:33Jag är inte främmande för prinsesstårta under långpass...
Jag är inte främmande för prinsesstårta under långpass...
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 21:08Om nu Garmingrunkan visar hyfsat rätt angående hur många kalorier man skickat till de sälla jaktmarkerna efter ett gediget långpass så känns en bit prinsesstårta helt på sin plats! 😀
Kroppen skriker ju efter energi efter ett långt pass och jag brukar in
Om nu Garmingrunkan visar hyfsat rätt angående hur många kalorier man skickat till de sälla jaktmarkerna efter ett gediget långpass så känns en bit prinsesstårta helt på sin plats! 😀
Kroppen skriker ju efter energi efter ett långt pass och jag brukar in
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 11:18I min kyl står märkligt nog aldrig princesstårtor när jag kommer hem från långpassen.
På jobbet står det ibland princesstårtor. Fast inte länge, eftersom de har en strykande åtgång. Och sedan ojar sig alla över att de blivit för feta och äter bara en lät
I min kyl står märkligt nog aldrig princesstårtor när jag kommer hem från långpassen.
På jobbet står det ibland princesstårtor. Fast inte länge, eftersom de har en strykande åtgång. Och sedan ojar sig alla över att de blivit för feta och äter bara en lät
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:22😀 Roooligt....
Är det någon annan än jag som ser det där "Dagens I-lands-problem" framför sig?
Jag äter gärna mandelmassa under långpassen, varför vänta till slutet?
😀 Roooligt....
Är det någon annan än jag som ser det där "Dagens I-lands-problem" framför sig?
Jag äter gärna mandelmassa under långpassen, varför vänta till slutet?