Quote from Catharina Brattlin on 23 November 2010, 22:58Här är jag Peter! 😉
Mitt råd liknar AM:s. Sök upp t ex en sjukgymnast eller liknande profession, som kan bedöma Ditt rörlesemönster, både när Du går och när Du springer. H*n kan även titta efter olika mycket utvecklad muskulatur, vilket tyder på någon t
Här är jag Peter! 😉
Mitt råd liknar AM:s. Sök upp t ex en sjukgymnast eller liknande profession, som kan bedöma Ditt rörlesemönster, både när Du går och när Du springer. H*n kan även titta efter olika mycket utvecklad muskulatur, vilket tyder på någon t
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 22:59Mycket bra skrivet Sylvia! Precis så är det.
Mycket bra skrivet Sylvia! Precis så är det.
Quote from Catharina Brattlin on 23 November 2010, 23:05Tack AM! Precis som Du, berättar jag bara om mina egna erfarenheter, då jag har kunnat träna bort både löparknän i båda knäna, plantarfasciiter i båda fötterna och ett piriformissyndrom. Symtomen har aldrig kommit tillbaka.
Visst, det är ett jäkla jobb
Tack AM! Precis som Du, berättar jag bara om mina egna erfarenheter, då jag har kunnat träna bort både löparknän i båda knäna, plantarfasciiter i båda fötterna och ett piriformissyndrom. Symtomen har aldrig kommit tillbaka.
Visst, det är ett jäkla jobb
Quote from Elias Engqvist on 23 November 2010, 23:34Jag håller också med Sylvia och AM. Att linda in sig i gips hjälper inte - kroppen är gjord för att klara sig själv - att vi får ont är oftast för att vi länge levt med onaturliga stöd i livet: stela skor, bilar, hissar mm som gjort oss till ett skelett d
Jag håller också med Sylvia och AM. Att linda in sig i gips hjälper inte - kroppen är gjord för att klara sig själv - att vi får ont är oftast för att vi länge levt med onaturliga stöd i livet: stela skor, bilar, hissar mm som gjort oss till ett skelett d
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 08:22Mina skor logger runt eller strax över tusenlappen - förutom icebugsen (som åker på idag). Just pronationsskor verkar vara dyra.
Mina skor logger runt eller strax över tusenlappen - förutom icebugsen (som åker på idag). Just pronationsskor verkar vara dyra.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 08:29Förra årets modell av orieterringsskor brukar kosta 900.1000:- Tex X-talon 212 och Mudclaw 270 (om man får tag i dem).
Förra årets modell av orieterringsskor brukar kosta 900.1000:- Tex X-talon 212 och Mudclaw 270 (om man får tag i dem).
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 08:57Någon som kan rekommendera en sådan sjukgymnast, som "kan" löpning och löpare?
Någon som kan rekommendera en sådan sjukgymnast, som "kan" löpning och löpare?
Quote from Elias Engqvist on 24 November 2010, 09:59Vi har ju en här på funbeat som bor i stockholm - om det passar: http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=106659
Vi har ju en här på funbeat som bor i stockholm - om det passar: http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=106659
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 12:04Jag har själv problem med att min svanskota ibland kommer i fel läge vilket resulterar i att mitt ena ben blir c:a 1.5 cm längre än det andra. Går jag för länge med detta utan att sjukgymnast vrider rätt på ryggen så får jag problem med vänster knä, trots
Jag har själv problem med att min svanskota ibland kommer i fel läge vilket resulterar i att mitt ena ben blir c:a 1.5 cm längre än det andra. Går jag för länge med detta utan att sjukgymnast vrider rätt på ryggen så får jag problem med vänster knä, trots
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 14:43Min kiropraktor är guld värd när jag behöver honom Så det så! 🙂
Min kiropraktor är guld värd när jag behöver honom Så det så! 🙂