Quote from Guest on 19 September 2010, 07:59Jag var ute och körde en runda idag och råkade ännu en gång ut för ett spännande fenomen.
Jag körde väldigt lugnt och var i stort sett inte andfådd på hela rundan. Benen kändes bra. Ingen smärta, inget brännande och de var inte sega.
Samtidigt så hade
Jag var ute och körde en runda idag och råkade ännu en gång ut för ett spännande fenomen.
Jag körde väldigt lugnt och var i stort sett inte andfådd på hela rundan. Benen kändes bra. Ingen smärta, inget brännande och de var inte sega.
Samtidigt så hade
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 08:09Jag har upplevt samma fenomen många gånger.
Jag tror att en hög puls tillsammans med en lätthet i cyklingen, indikerar god dagsform. För mig brukar snittfarten bli hög dessa dagar.
Jag har även dagar när cyklingen känns tung, trotts att pulsen inte är h
Jag har upplevt samma fenomen många gånger.
Jag tror att en hög puls tillsammans med en lätthet i cyklingen, indikerar god dagsform. För mig brukar snittfarten bli hög dessa dagar.
Jag har även dagar när cyklingen känns tung, trotts att pulsen inte är h
Quote from Kerstin Söderquist on 19 September 2010, 10:42fråga! vet ni hur kan man kalibrera ploar RS800X,CS600X hemma? kan nå maxpuls ett par ggå i veckan utan särskild ansträngning av mig;(((
Saman
fråga! vet ni hur kan man kalibrera ploar RS800X,CS600X hemma? kan nå maxpuls ett par ggå i veckan utan särskild ansträngning av mig;(((
Saman
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 11:01När det skiljer så mycket kan det även vara så att pulsmätaren påverkats av något annat än din puls. Du kan ha cyklat vid en kraftledning eller liknande. Jag har ett par sträckor där jag springer och cyklar som jag vet kan ge märkliga värden. Detta fenome
När det skiljer så mycket kan det även vara så att pulsmätaren påverkats av något annat än din puls. Du kan ha cyklat vid en kraftledning eller liknande. Jag har ett par sträckor där jag springer och cyklar som jag vet kan ge märkliga värden. Detta fenome
Quote from Kerstin Söderquist on 19 September 2010, 11:41Men jag har WIND teknologi på mina, och det rent omöjligt att påvärkas av andra saker o kraftledningar. "enligt POLAR"
Men jag har WIND teknologi på mina, och det rent omöjligt att påvärkas av andra saker o kraftledningar. "enligt POLAR"
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 11:45fråga! vet ni hur kan man kalibrera ploar RS800X,CS600X hemma? kan nå maxpuls ett par ggå i veckan utan särskild ansträngning av mig;(((
Om du med "kalibrerar" menar att ställa in dina "personliga" värden så gör du följande på en CX600X.
Högra/övre knap
fråga! vet ni hur kan man kalibrera ploar RS800X,CS600X hemma? kan nå maxpuls ett par ggå i veckan utan särskild ansträngning av mig;(((
Om du med "kalibrerar" menar att ställa in dina "personliga" värden så gör du följande på en CX600X.
Högra/övre knap
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 15:00Märkligt, jag kan tycka att om det nu är lite av en formindikator, så borde väl pulsen rimligtvis vara lägre vid en given ansträningsgrad?
Mycket olika spännande fenomen runt puls. Ett annat fenomen som jag stöter på upprepade gånger är att efter 60-90 m
Märkligt, jag kan tycka att om det nu är lite av en formindikator, så borde väl pulsen rimligtvis vara lägre vid en given ansträningsgrad?
Mycket olika spännande fenomen runt puls. Ett annat fenomen som jag stöter på upprepade gånger är att efter 60-90 m
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 15:28För att glykogenet börjar ta slut och du har inte optimerat din fettförbränningsträningen.
För att glykogenet börjar ta slut och du har inte optimerat din fettförbränningsträningen.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 17:08David: Så mer LSD träning?
David: Så mer LSD träning?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 17:09Periodisering och progression är nyckeln till uthållighet och styrka.
Periodisering och progression är nyckeln till uthållighet och styrka.