Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPuls under sömn
You need to log in to create posts and topics.

Har ni någon gel mellan kropp och pulsband? Blir sugen på att testa inatt, kan man använda något som man brukar ha hemma, då jag inte skall förbi någon affär idag.

Det funkar utmärkt med några droppar vatten.

Jag testade också att sova med pulsband inatt, har skrivit ett blogginlägg om det ifall någon är intresserad av att kika. Jag kan dock inte påstå att det var så värst intressant. Pulsen var som lägst ett par s

Visst varierar det mycket = ska det göra! ; )

Kollade min puls i natt igen och det är ca 30 slags skillnad (32-63) i de (5) olika sömnfaserna som kommer itapper/trösklar. De kommer med ca 90-110 min intervaller. Det bästa med att ha lite koll på det här

Jag är mest imponerad av genomsnittsfarten under sömnen 🙂

Jag har faktiskt också testat, här är min kurva:

BILD:farm6.static.flickr.com/5212/5387713238_090d3f5293.jpg

Vad gjorde du mellan 2 och halv tre som du vill dölja? 😉

Min puls från en natt under förra sommaren: http://connect.garmin.com/activity/40574000

Pollutioner är säkert störande under sömnen.

Inget redigerat där inte, en typisk natt. Jag tappade bandet vid fyratiden ungefär. Du har ju också en sådan period strax efter 00 under nästan en halvtimme.

Strax efter kl 1 menar du? Jag somnade vid midnatt 😉

Äsch, jag tänkte bara retas lite, bandet är ju inte precis gjort för optimal kontakt när man ligger i en säng...

En normal, frisk och fertil man drömmer om sex var 90:e minut.

Angående att det är nördigt att mäta pulsen när man sover.... hur många här kan ärligt säga att ni aldrig haft pulsmätaren på er när ni haft sex, med eller utan sällskap - hand upp!