Quote from Guest on 26 March 2010, 10:08Någon som har någon förklaring till dessa besynnerliga dippar i pulsen...jag trodde att den kanske beror på att bandet tappar kontakten med klockan ibland men det verkar inte så, någon som sett samma "problem"? Detta är mätt med 1-sek registrering (Foreru
Någon som har någon förklaring till dessa besynnerliga dippar i pulsen...jag trodde att den kanske beror på att bandet tappar kontakten med klockan ibland men det verkar inte så, någon som sett samma "problem"? Detta är mätt med 1-sek registrering (Foreru
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 10:18Rödljus? Knyta skorna?
Rödljus? Knyta skorna?
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 10:18Rödljus? Knyta skorna?
Rödljus? Knyta skorna?
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 10:29Nej kontinuerligt springande, skulle kunna bero på tempoförändring men i det fallet så tycks det gå åt fel håll 🙂
Nej kontinuerligt springande, skulle kunna bero på tempoförändring men i det fallet så tycks det gå åt fel håll 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 00:37Hmmm, fanns det en mobiltelefon i närheten kanske?
Hmmm, fanns det en mobiltelefon i närheten kanske?
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 06:54En del har noterat att rapar tillfälligt sänker pulsen.
En del har noterat att rapar tillfälligt sänker pulsen.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 10:35Lars, du skojar...?
Lars, du skojar...?
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 10:52Faktiskt inte! Titta bland dessa sökträffar:
http://www.google.com/search?q=site%3Ajogg.se+rapar+pulsen
Faktiskt inte! Titta bland dessa sökträffar:
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 10:58Jo, det är sant. Rapar sänker min puls 5 - 10 procentenheter under ca 15 - 30 sekunder. Konstigt ja, men sant.
Jo, det är sant. Rapar sänker min puls 5 - 10 procentenheter under ca 15 - 30 sekunder. Konstigt ja, men sant.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 11:21Nej som sagt så har jag sett detta flera gånger inte bara detta pass, ingen extern störning. Ser väldigt skumt ut...för om bandet bara tappar kontakten ser det väl inte så ut? Rapning är en intressant teori 🙂 men tror inte det.
Nej som sagt så har jag sett detta flera gånger inte bara detta pass, ingen extern störning. Ser väldigt skumt ut...för om bandet bara tappar kontakten ser det väl inte så ut? Rapning är en intressant teori 🙂 men tror inte det.