Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jaha då var det utrett, inte fel på vare sig pulsband eller pulsklocka.
Jag har använt två olika nya pulsband och två F305:or samtidigt...(det går). Intressant att se att de mäter så lika!
Nå, pulsdipparna är tydligen någon som är verkligt och som jag har

Skumt.
Ser ut som en bugg i hjärtkontrollsystemet 🙂

Som jag trodde Tony. Du är helt normal. 🙂

Hej Tony!

Hmm det ser onekligen märkligt ut. Jag har i alla fall inga sådana dippar med min GF305.

Du skrev: "kontinuerligt springande, skulle kunna bero på tempoförändring men i det fallet så tycks det gå åt fel håll"

Fråga: Kan det inte bara vara ett

"Som jag trodde Tony. Du är helt normal"

Beror väl på definitionen av ordet "normal"? Normal som att det inte är sjukligt eller att viss % av befolkningen har samma symptom, ja.
Men inte normal i avseendet att de flesta har det, väl?
Jag har aldrig sett

Då har Du inte sett mina pulskurvor. Ser precis likadana ut. Och jag ser mig själv som helt normal. I detta avseendet.

Människan är ingen maskin, där man kan förvänta sig exakt lika saker mellan olika individer.

Som normal deifinerar jag, i det här fall

Tony: Jag tycker öht att dina pulskurvor ser mycket "brusigare" ut än mina. Vilket program använder du för att plotta kurvorna och vilket medelvärdesbildning?

BILD:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=73e218ae64a2462ca5992b3014998f9c.jpg&Size=

Ingen medelvärdesbildning i detta fall, det är excel-plottar med data exporterade från Sporttracks (smart registrering).
Om man medelvärdesbildar i sporttracks så syns det inte så väl naturligtvis.
Plotten visar pulsslag mot tid i sekunder, distansen var

Sidofråga: hur får du fram pulsdiagrammet för ett pass i Sporttracks? Hittar bara ackumulerade diagram.

Under daglig aktivitet kan man i fältet bredvid kartan klicka i högra hörnet så kan man tex välja pulsdata.
Jag är inte alls vän med Sporttracks och har svårt att återskapa saker jag gjort bara häromdagen.