Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:48Det går ikke dubelt så fort av den grund, selv om det er ønsklig.
Det går ikke dubelt så fort av den grund, selv om det er ønsklig.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:09Du får ursäkta mig nu. Va?
Vänligen
P.
Du får ursäkta mig nu. Va?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 18:30Är det någon som köpte en Edge 500 på Emporiolive? vilken slagt ac-adapter ingår?
Är det någon som köpte en Edge 500 på Emporiolive? vilken slagt ac-adapter ingår?
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 20:39Om det är som på andra Garmin så följer det med en väggklump där man snäpper på den som passar bäst där man själv bor (alla varianter följer med)
Om det är som på andra Garmin så följer det med en väggklump där man snäpper på den som passar bäst där man själv bor (alla varianter följer med)
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:06Låter bra det, tack för svaret!
Låter bra det, tack för svaret!
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:15Har en Suunto T3c och den är på styret när jag cyklar. Den är lite känslig för avståendet till hastighetspoden så om man har den på armen brukar den missa ibland. Pulsbandet funkar bättre av någon anledning. (Fast har man den på armen och kliar sig på ryg
Har en Suunto T3c och den är på styret när jag cyklar. Den är lite känslig för avståendet till hastighetspoden så om man har den på armen brukar den missa ibland. Pulsbandet funkar bättre av någon anledning. (Fast har man den på armen och kliar sig på ryg
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 16:56"Det går ikke dubelt så fort av den grund, selv om det er ønsklig." (aase vedal)
"Du får ursäkta mig nu. Va?" (P.)
Tror Aase helt enkelt menade att man inte cyklar dubbelt så fort med två klockor i stället för om man bara har en...
😉Däremot finns de
"Det går ikke dubelt så fort av den grund, selv om det er ønsklig." (aase vedal)
"Du får ursäkta mig nu. Va?" (P.)
Tror Aase helt enkelt menade att man inte cyklar dubbelt så fort med två klockor i stället för om man bara har en...
😉
Däremot finns de
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:28Andra verkar tro sambandet är exponentiellt. Jag gissar att det på sin höjd är logaritmiskt.
Andra verkar tro sambandet är exponentiellt. Jag gissar att det på sin höjd är logaritmiskt.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:30Jag har aldrig vunnit någon tävling utan Campagnolo och riktigt dyra cyklar.
Jag har aldrig vunnit någon tävling utan Campagnolo och riktigt dyra cyklar.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:35Jag har aldrig vunnit en tävling med dyra prylar eller Kampanj-Ola 😉
Jag har aldrig vunnit en tävling med dyra prylar eller Kampanj-Ola 😉