Quote from Funbeat user on 23 July 2007, 12:46Jag funderar på att köpa en pulsklocka så att jag inte springer för snabbt på mina distansrundor. Ska jag nöja mig med en billig Polar, i 500 kr klassen, eller vinner jag mycket på att satsa på en Polar f4 direkt? Den senare ligger runt 1000 kr, så prissk
Jag funderar på att köpa en pulsklocka så att jag inte springer för snabbt på mina distansrundor. Ska jag nöja mig med en billig Polar, i 500 kr klassen, eller vinner jag mycket på att satsa på en Polar f4 direkt? Den senare ligger runt 1000 kr, så prissk
Quote from Funbeat user on 23 July 2007, 12:52Jag kan inte alla modellerna, men jag rekommenderar funktionen att du kan se snittpulsen för ditt pass.
Jag kan inte alla modellerna, men jag rekommenderar funktionen att du kan se snittpulsen för ditt pass.
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 11:50Bra tips, ska testa det där m o lägga på/dra ifrån minuter! 😉
Det här m pulsklockor, förstår att det är för att hålla koll på puls mm, men är det verkligen nödvändigt? verkar bara va massa krångel m band o klocka mm, vad ger det för fördelar menar jag?
Bra tips, ska testa det där m o lägga på/dra ifrån minuter! 😉
Det här m pulsklockor, förstår att det är för att hålla koll på puls mm, men är det verkligen nödvändigt? verkar bara va massa krångel m band o klocka mm, vad ger det för fördelar menar jag?
Quote from Galderma Fritidsförening on 27 July 2007, 14:20Jag har precis börjat använda pulsklocka med sånt där band, jag har fått låna mammas. 🙂
Jag kör mest på prov just nu, försöker kolla pulsen då och då och leka lite med den typ. På mer avancerad nivå kan man ju hålla en viss puls för att komma i mål på
Jag har precis börjat använda pulsklocka med sånt där band, jag har fått låna mammas. 🙂
Jag kör mest på prov just nu, försöker kolla pulsen då och då och leka lite med den typ. På mer avancerad nivå kan man ju hålla en viss puls för att komma i mål på
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 21:27Jag håller med er alla om att det kan vara ganska missvisande med maxpuls. Själv har jag ett pippifågelhjärta och en maxpuls på 236 BPM. Var på ett Pulsspinningpass på ett konvent och deras pulsmätare gick inte att ställa in på högre än 220 BPM. Jobbigt a
Jag håller med er alla om att det kan vara ganska missvisande med maxpuls. Själv har jag ett pippifågelhjärta och en maxpuls på 236 BPM. Var på ett Pulsspinningpass på ett konvent och deras pulsmätare gick inte att ställa in på högre än 220 BPM. Jobbigt a
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 14:33En rolig sak var när jag kollade min pulsklocka efter ett gbg-varv. Det stod att min medelpuls legat på 101 % Nog för att man var trött men det är ju lite svårt att ligga över 100% 😉 Jag hade använt min pulsklocka för att räkna ut min maxpuls. Något säge
En rolig sak var när jag kollade min pulsklocka efter ett gbg-varv. Det stod att min medelpuls legat på 101 % Nog för att man var trött men det är ju lite svårt att ligga över 100% 😉 Jag hade använt min pulsklocka för att räkna ut min maxpuls. Något säge
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 14:37Oftast finns det en förinställd beräkning i klockorna för räkna ut maxpuls (Polar kör 220-din ålder) men man kan ju (nästan) alltid ställa in den manuellt. I början när jag fick min pulsklocka så tyckte jag att jag låg högt men jag har en rätt hög maxpuls
Oftast finns det en förinställd beräkning i klockorna för räkna ut maxpuls (Polar kör 220-din ålder) men man kan ju (nästan) alltid ställa in den manuellt. I början när jag fick min pulsklocka så tyckte jag att jag låg högt men jag har en rätt hög maxpuls