Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 14:40så där nu har jag rotat fram en Suunto T1 som nog är analog och en Suunto T4c som förmodligen är digital ska ut och leta kraftledning för störtest
så där nu har jag rotat fram en Suunto T1 som nog är analog och en Suunto T4c som förmodligen är digital ska ut och leta kraftledning för störtest
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:07dom struntade båda två helt i krafledningar får väl även testa järnvägsövergång med mycket ström
dom struntade båda två helt i krafledningar får väl även testa järnvägsövergång med mycket ström
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:11Håkan C great minds think alike jag hann modda mitt inlägg!
(för övrigt så drar Suunto mycket batteri båda två var döda i sina lådor och fick nya batterier - medaljen från Vättern är utmärkt att öppna Suunto med - samtidigt var det liv i en Polar F11 och
Håkan C great minds think alike jag hann modda mitt inlägg!
(för övrigt så drar Suunto mycket batteri båda två var döda i sina lådor och fick nya batterier - medaljen från Vättern är utmärkt att öppna Suunto med - samtidigt var det liv i en Polar F11 och
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:13Stå bara inte för nära 🙂
Stå bara inte för nära 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:19står man tillräckligt nära så behövs ingen kraftledning för att pulsen ska få plötslig topp i pulsmätaren 🙂
förresten vad är det för skillnad mellan Ant som det står på pulsbältet från Suunto och Ant+? Ant = Ant men bara till Suunto?
står man tillräckligt nära så behövs ingen kraftledning för att pulsen ska få plötslig topp i pulsmätaren 🙂
förresten vad är det för skillnad mellan Ant som det står på pulsbältet från Suunto och Ant+? Ant = Ant men bara till Suunto?
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 15:00så där ja nu har man varit på stationen i Lund och testat: analoga pulsmätaren från Aktiv Träning mot digitala Suunto T4C: lokaltåget helt ok men med X2000 fick Aktiv Träning problem tappade pulsvisningen sen dök 198 upp som puls innan pulsvisningen förs
så där ja nu har man varit på stationen i Lund och testat: analoga pulsmätaren från Aktiv Träning mot digitala Suunto T4C: lokaltåget helt ok men med X2000 fick Aktiv Träning problem tappade pulsvisningen sen dök 198 upp som puls innan pulsvisningen förs
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 16:50I söndags fick jag problem med högspänningsledningar för första gången, men då två gånger också.
Jag cyklade runt Lygnern och då passerade jag under stamnätet från kärnkraften (Ringhals?) två gånger. Det hände inget med pulsen, men klockan ställde om til
I söndags fick jag problem med högspänningsledningar för första gången, men då två gånger också.
Jag cyklade runt Lygnern och då passerade jag under stamnätet från kärnkraften (Ringhals?) två gånger. Det hände inget med pulsen, men klockan ställde om til
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 16:52Luftfuktigheten kan väl skapa en coronaeffekt som utvidgar magnetfältet?
Luftfuktigheten kan väl skapa en coronaeffekt som utvidgar magnetfältet?
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 19:26För att citera Groucho Marx: DamFyNo
Klockan gav ifrån sig ett litet "pip" ... jag tänkte "nåväl, får inte kor beta här under så är det inte så konstigt om annat reagerar" och tryckte på "Continue".
För att citera Groucho Marx: DamFyNo
Klockan gav ifrån sig ett litet "pip" ... jag tänkte "nåväl, får inte kor beta här under så är det inte så konstigt om annat reagerar" och tryckte på "Continue".
Quote from Mikaela Lexén on 8 March 2011, 20:55Coronan kommer från urladdningar i det elektriska fältet, men urladdningarna blir mycket riktigt fler och större när det är fuktigt ute. Så pass att de kan höras som ett knastrande.
Om det är ordentligt beckmörkt kan man se coronan som ett svagt blåaktigt
Coronan kommer från urladdningar i det elektriska fältet, men urladdningarna blir mycket riktigt fler och större när det är fuktigt ute. Så pass att de kan höras som ett knastrande.
Om det är ordentligt beckmörkt kan man se coronan som ett svagt blåaktigt