Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 22:10Hm, se där ja... Känner du av att hjärtat slår fortare, dvs känns det segare eller jobbigare i början? För mig gör det nämligen inte det, oavsett pulspuckel eller ej.
Hm, se där ja... Känner du av att hjärtat slår fortare, dvs känns det segare eller jobbigare i början? För mig gör det nämligen inte det, oavsett pulspuckel eller ej.
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2010, 22:37Mhm, jo det känns!
Mhm, jo det känns!
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 07:06Nä, då är det nog inte realitet hos mig, för det känns inte alls så.
Nä, då är det nog inte realitet hos mig, för det känns inte alls så.
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 20:17Eh nej jag kan verkligen inte köpa att jag skulle ha haft 198 i puls precis i början av passet då jag springer i ganska moderat tempo. (även om jag iofs "rusar" iväg ouppvärmd här) När jag senare under passet springer uppför en slalombacke tre ggr uppnår
Eh nej jag kan verkligen inte köpa att jag skulle ha haft 198 i puls precis i början av passet då jag springer i ganska moderat tempo. (även om jag iofs "rusar" iväg ouppvärmd här) När jag senare under passet springer uppför en slalombacke tre ggr uppnår
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 06:58Jag ringde och pratade med säljaren på Garmin igår, och han sa att det oftast beror på att kontaktytorna inte är fuktiga nog för att få en korrekt läsning.
Jag ringde och pratade med säljaren på Garmin igår, och han sa att det oftast beror på att kontaktytorna inte är fuktiga nog för att få en korrekt läsning.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 08:08Ska köra lite försök med kontaktgel i december. Men blötare än från vattenkranen på kroppen och direkt ut i löpspåret kan det knappast bli. Och vatten ska ju egentligen räcka.
Ska köra lite försök med kontaktgel i december. Men blötare än från vattenkranen på kroppen och direkt ut i löpspåret kan det knappast bli. Och vatten ska ju egentligen räcka.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 13:54Anna: då är det nog kontakterna som det drar i! som jag nämnde innan...
jag blöter inte mitt innan jag börjar springa, men har inte haft några besvär föst nu.
Anna: då är det nog kontakterna som det drar i! som jag nämnde innan...
jag blöter inte mitt innan jag börjar springa, men har inte haft några besvär föst nu.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 14:02Lars: jag ska testa detta ikväll. Igår fick jag inte mera puckel än att jag startar i en uppförsbacke, så den var naturlig (och mycket lägre än annars). Men lösare bälte är ju skönare om inte annat, för bästa test kanske utan att blöta ner det?
(Jag anv
Lars: jag ska testa detta ikväll. Igår fick jag inte mera puckel än att jag startar i en uppförsbacke, så den var naturlig (och mycket lägre än annars). Men lösare bälte är ju skönare om inte annat, för bästa test kanske utan att blöta ner det?
(Jag anv
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 14:50Jag läser inte handböcker 🙂 "Trial by doing" är min filosofi. men jag kanske skall testa att blöta mitt idag så får vi utvärdera senare ikväll 😉
Jag läser inte handböcker 🙂 "Trial by doing" är min filosofi. men jag kanske skall testa att blöta mitt idag så får vi utvärdera senare ikväll 😉
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 17:16Har GF305 och har sedan många år konstaterat problemen med puckeln i början av passen.
Enligt min mening är det kontaktproblem. Om jag slickar rikligt på bandet och har det "optimalt" spänt är risken mindre för att puckeln ska uppstå. Upplever också att
Har GF305 och har sedan många år konstaterat problemen med puckeln i början av passen.
Enligt min mening är det kontaktproblem. Om jag slickar rikligt på bandet och har det "optimalt" spänt är risken mindre för att puckeln ska uppstå. Upplever också att