Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 00:21Har för mig att jag ar sett en sport-BH från Polar där bältet går att montera. Kanske även kan passa Garmins mjuka bälte?
Har för mig att jag ar sett en sport-BH från Polar där bältet går att montera. Kanske även kan passa Garmins mjuka bälte?
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:14Jag fattar fortfarande inte hur man kan undvika att ha bandet under BH-bandet (alltså under som mellan BH:n och huden, inte under som i längre söder ut). Skulle jag ha det längre ner skulle det hamna på en avsmalnande del av magen på väg ned mot midjan oc
Jag fattar fortfarande inte hur man kan undvika att ha bandet under BH-bandet (alltså under som mellan BH:n och huden, inte under som i längre söder ut). Skulle jag ha det längre ner skulle det hamna på en avsmalnande del av magen på väg ned mot midjan oc
Quote from Anneli S on 19 November 2010, 16:23Slicka på pulsbandet, haha. Alla sätt är bra utom de dåliga.
Jag brukar spola under kranen, någon gång har jag doppat den i en vattenpöl när det var dålig kontakt. Och sätta fast under BH:n så klart. 🙂
Slicka på pulsbandet, haha. Alla sätt är bra utom de dåliga.
Jag brukar spola under kranen, någon gång har jag doppat den i en vattenpöl när det var dålig kontakt. Och sätta fast under BH:n så klart. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:30Man ska varken slicka på bandet eller spola det med vatten när man har det på sig förstås (sudda genast ut bilden ur huvudet på er snuskhummrar! 😉 )
Man ska varken slicka på bandet eller spola det med vatten när man har det på sig förstås (sudda genast ut bilden ur huvudet på er snuskhummrar! 😉 )
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:39Provade lite när jag kom hem här med att försöka ha bandet icke-instoppat-under-BH:n och det var en omöjlighet på mig i alla fall.
Provade lite när jag kom hem här med att försöka ha bandet icke-instoppat-under-BH:n och det var en omöjlighet på mig i alla fall.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:18Hm, intressant, jag har använt pulsklocka i 10 år (de första 9 åren iof utan någon som helst möjlighet att kolla pulskurvan i efterhand). Och först nu har jag behövt stoppa in det under bh-bandet. Men man ska ju lära sig ngt nytt varje dag säger de...
El
Hm, intressant, jag har använt pulsklocka i 10 år (de första 9 åren iof utan någon som helst möjlighet att kolla pulskurvan i efterhand). Och först nu har jag behövt stoppa in det under bh-bandet. Men man ska ju lära sig ngt nytt varje dag säger de...
El
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:24Ja jag vet då rakt inte, som sagt skulle det liksom hamna på den avsmalnande delen av bröstkorgen och halka ned runt midjan om jag inte har det under BH:n. Kan väl kanske bero på vad man har för BH också, min kanske sitter ovanligt långt ned. Funderade på
Ja jag vet då rakt inte, som sagt skulle det liksom hamna på den avsmalnande delen av bröstkorgen och halka ned runt midjan om jag inte har det under BH:n. Kan väl kanske bero på vad man har för BH också, min kanske sitter ovanligt långt ned. Funderade på
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:29Nakenchock på funbeat! 😀
Jag tror att det kan ha att göra med att du ser ut som en marathonlöpare och jag har något kilo mer att bära runt på 😉
Nakenchock på funbeat! 😀
Jag tror att det kan ha att göra med att du ser ut som en marathonlöpare och jag har något kilo mer att bära runt på 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:34Mja, jag hade ju BH och byxor på mig så helt naken var jag i alla fall inte men jag kände nog ändå att det skulle bli lite väääl mycket hud för att man skulle må bra av det.
Jag har ju varit betydligt rundare än så här förut och kan inte minnas att jag s
Mja, jag hade ju BH och byxor på mig så helt naken var jag i alla fall inte men jag kände nog ändå att det skulle bli lite väääl mycket hud för att man skulle må bra av det.
Jag har ju varit betydligt rundare än så här förut och kan inte minnas att jag s
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:36Jag får en väldigt rolig bild av din överkropp nu 😉
Jag får en väldigt rolig bild av din överkropp nu 😉